• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

سران فرقه رجوی باید درباره مجروحین زلزله اطلاع رسانی کنند

  • کد خبر : 23429
  • 05 دسامبر 2019 - 11:04

سران فرقه رجوی باید درباره کشته ها و مجروحین حادثه زلزله بلادرنگ  اطلاع رسانی کنند.

بنا به گزارش خبرگزاری ها اوایل صبح سه‌شنبه ۲۶ نوامبر، ساعت ۳:۵۴ به وقت محلی، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶/۴ (شش و چهاردهم ریشتر) شمال غربی آلبانی را لرزاند؛ کانون این زلزله شمال غربی شهر تیرانا، پایتخت آلبانی، بود. این زمین‌لرزه در همه مناطق آلبانی و تارانتوی ایتالیا و بلگراد پایتخت صربستان، در حدود ۳۷۰ کیلومتری شمال شرقی کانون زلزله، احساس شد. این زلزله بزرگ‌ترین زلزله آلبانی طی ۴۰ سال اخیر بود و تا کنون صدها پس‌لرزه داشته که چهار تای آن بیش از ۵ ریشتر قدرت داشته‌اند.

 هم چنین  بنا بر  خبرهای رسیده مرکز  این زلزله عظیم  در ۵ کیلومتری  کمپ تازه ساخته شده منافقین  بوده است.

 با توجه به پیشینیه های مخفی کاری و دروغپردازی های منافقین ، به احتمال زیاد باز هم  سران منفور منافقین به دستور مریم قجر در این زمینه لاپوشانی نموده و  قصد ندارند اخبار درست را به خانواده های اعضا نگون بخت اطلاع رسانی نمایند.

ابعاد بزرگ زلزله در کشور البانی و  اظهارات یکی از مجروحین حادثه  در کمپ گویای  وارد آمدن خسارات گسترده ای به تاسیسات و اماکن قرارگاه منافقین است.

طبق تجربه های پیشین  بیم آن می رود در این میان به نام زلزله  و با این بهانه اعضای ناراضی  که درخواست خروج  داشتند و ماههاست آنها را   به بهانه های مختلف در کمپ زندانی نموده و اجازه خروج نمی دهند سربه نیست نموده وبه اسم  افراد کشته شده در زلزله قرار دهند.

 لذا از سازمان های حقوق بشری و دولت آلبانی و و مجامع قانونی مستقر در آلبانی درخواست داریم بی درنگ اخبار دقیقی از ماوقع و کشته ها و زخمی های حادثه اخیر را  ارائه دهند  و در توطئه های این فرقه شوم و بدنام وارد نشوند.

گزارش از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / انجمن نجات استان اردبیل

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23429