• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

«یزدان حاج حمزه» از تئوریسین های ممنوعیت دیدار خانواده ها با اسیران فرقه رجوی به درک واصل شد

  • کد خبر : 23338
  • 28 نوامبر 2019 - 10:03

«یزدان حاج حمزه»، یکی دیگر از پادوهای رجوی خائن به درک واصل شد.

حاج حمزه،  از اعضای به اصطلاح شورای خود ساخته رجوی در نخستین ساعات بامداد دوشنبه  ۲۷ آبان در بیمارستانی در پاریس به سایر جان باختگان و نفله شدگان راه رجوی پیوست.

یزدان حاج حمزه، متولد ۳۰ آبان ۱۳۱۸و فارغ ‌التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه پلی‌تکنیک تهران بود.

او از بدو تأسیس مجاهدین خلق  در تهران حامی این فرقه تروریست بوده  و خانه‌اش محل اختفای برخی از آنها بوده است .

یزدان حاج حمزه پس از انقلاب ضدسلطنتی در دولت بازرگان معاونت وزارت کشور و معاونت وزارت تبلیغات را بر عهده داشت. حاج حمزه در میان مسئولیت هایش کناره‌ گیری کرد و به شورای خود ساخته رجوی پیوست.

این چنین شد که پرونده جناب حاج حمزه هم بسته شد و او هم به تاریخ پیوست.

حاج حمزه، به پاس خدماتی که انجام می داد عمدتا با دلارهای زیاد حمایت می شد و شکمش همیشه از جانب رجوی پر بود.

او هرگز به جنایت های رجوی ملعون اعتراض نکرد ، نگفت که به کشتن دادن افراد در اشرف و لیبرتی کاری جنایت کارانه است و باید متوقف گردد ! حاج حمزه نگفت که برای چه، خون فرزندان ایران زمین را بی محابا به زمین می ریزی و آنان را قربانی مطامع فرصت طلبانه و مشمئزه کننده خودت قرار داده ای ؟

وی هرگز به سیاست های ضد ایرانی و ضد مردمی رجوی اعتراض نکرد و بر عکس هر وقت فرقه رجوی در تنگناهای خاصی قرار می گرفت از حاج حمزه در شعبده بازار رجوی موسوم به « سیمای آزادی » استفاده کرده و در سربزنگاه این فرد پیدایش می شد و تلاش می کرد که با حرف های به ظاهر روشنفکرانه و منطقی خودش  خون ریزی های رجوی را شستشو داده و موجه جلوه می داد.

در حالی که تمام خون های ریخته شده  به پای خیره سری های رجوی بود ولی این اشخاص در شورای به اصطلاح مقاومت، این خیره سری های رجوی را ماست مالی کرده و جای ظالم و مظلوم را جابجا می کردند.  تاریخ هرگز حاج حمزه و سایر کسانی که به اصطلاح در شورای مقاومت رجوی هستند را نخواهد بخشید ، به ویژه همین فرد و هزار خائن و سایر جیره خوارانی که به خاطر دلارهایی که به جیب آنان توسط رجوی ملعون و مریم رجوی سرازیر می گشت تا چند صباحی به عمر ننگین خودشان ادامه دهند.

این افراد چشمشان را به جنایت و رذالت های رجوی بستند و نه تنها سکوت کردند بلکه حمایت نموده و در رفع و رجوع آن اقدامات پلید رجوی ، به تئوریزه کردن خون های ریخته شده پرداختند . در یک هم سوئی دیگر و جنایت بار حاج حمزه و سایر اعضای شورای مقاومت رجوی اقدام به تئوریزه کردن و ممانعت از دیدار مادران سالخورده و پدران کمر شکسته کردند و نگذاشتند تا والدین حسرت به دل و روزگار خوش ندیده در واپسین لحظات زندگیشان در فراق دردناک بچه ها و دلبندان به دیدار آنان نائل آیند و در یک حالت دردناک این پدر و مادرهای حسرت به دل  چشم از جهان فرو بستند.

کسانی مثل این فرد که اکنون خودش از این دنیا رخت بر بسته است قطعا که در حسابرسی عدل الهی قرار خواهند گرفت.

در این فرصت به سایر اعضای وارفته در فرقه رجوی اعلام می کنیم که دست از حمایت این نابکاران بردارند و به جبهه مردم بپیوندند و اجازه ندهند که از وجهه آنان که روزگاری داشتند سوء استفاده نمایند. داغ دل این مادران و پدران تک تک شما ها را خواهد گرفت و در لعنت ابدی فرو خواهید رفت.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23338