• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

شما خود تروریست هستید

  • کد خبر : 23015
  • 07 نوامبر 2019 - 10:00

فرقه رجوی با یاری رسانی بخشی از حکومت آلبانی مدعی هست در چند روز اخیر گویا شبکه ای از تروریست‌ها را که قصد عملیات داشتند را شناسایی و متلاشی کرده اند. شبکه ای که یک سر آن در اتریش و سر دیگر آن در ترکیه و سر دیگر آن در ناکجا آباد بوده  است.  اما وقتی در جزئیات خبر  دقت می کنی متوجه می شوی که این موضوع ، چه واقعی و چه غیر واقعی ، به یک سال و نیم بر می گردد و  علیه فرقه بکتاشیه آلبانی بوده است  و فرقه رجوی خودش را جای این فرقه جا می زند و دوباره آن را  مصرف می کند. داستان هر چه باشد ، اما به اعضای جداشده از فرقه رجوی چه ربطی دارد؟

در اطلاعیه فرقه آمده است که هموطنان عزیز هر کس از این شبکه های تروریستی خبری دارد اطلاع دهد، در اطلاعیه آمده است که تعدادی هم در آلبانی هستند ، باید به این ابلهان گفت کدام تروریست ؟ تروریستی که از شماره تلفن ،  آدرس خانه ، و حتی هر چند روز یکبار به وزارت کشور آلبانی و اداره پلیس مراجعه می کنند دیگر نیازی به کشف کردن دارند؟ اما تروریست شما هستید که برای جلوگیری از ریزش نیرو  و کنترل نیروی موثر تر در  زندان اشرف ۳  و در فشار گذاشتن اعضای نجات یافته از فرقه مجاهدین خلق در آلبانی به هر ترفند رسوایی دست می زنید.

همه عالم داستان آی دزد را شنیده اند و نیازی به شرح آن نیست.  کمیسیون امنیت و  تروریستی فرقه رجوی فراموش کرده است که در آن دوران چطور سرود آمریکایی بیرون شو، خونش روی زمین است  را می گذاشت و حتی تا زمانیکه آمریکا عراق را اشغال نکرده  بود یکی از سرودهای صبحگاهی نبرد  با آمریکا بود ، گویا گربه عابد شده است ! نباید تعجب کرد که این فرقه برای مصرف داخلی و با دادن پول کلان دست به چنین خزعبلاتی بزند چون در وهله اول حرف جدیدی برای سر پا نگه داشتن نیروهای ناراضی و وارفته خود ندارد،  مانع سرنگونی و رسیدن به قدرت را همین چند نفری که در آلبانی و کشورهای دیگر هستند قلمداد می کند.

 فرقه رجوی بعد از ضربات پیاپی و سرمایه گذاری که روی آمریکا و مزدوران خود همچون بولتون و جولیانی کرد و در نهایت وقتی با خفت و خواری نماینده فرقه را بقول خودشان با لگد از کاخ سفید بیرون انداختند از فرط سوزش دست به چنین اقدامی زده است و گویا شبکه جدیدی را کشف کرده است.

جای تعجب ندارد وقتی آمریکا سوریه را ترک  می کند و وقتی عربستان از موضع خود عقب نشینی می کند و وقتی که آمریکا از موضع جنگ طلبی به مذاکره روی می آورد و از طرفی طرح گرسنگی دادن به مردم ایران که این فرقه از طرفداران پرو پا قرص آن است بجایی نمی رسد لذا باید کسانی را آماج حملات خود قرار بدهد ، دیگ به دیگ میگوید رو سیاه ای کاش این فرقه مضمحل جرات داشت و همه حرفهای سر کرده خود را رسانه ایی می کرد بعد مشخص می شد که چه کسی تروریست است .

فرقه رجوی  آنقدر  بزدل است  که حتی جرات نمی کند حرف های به اصطلاح رهبر پوشالی انقلاب نوین ایران را رسانه ای کند تا مشخص شود ما تروریست هستم یا او و فرقه رجوی.  چون پول باد آورده دارید و همه را با پول میخرید، فکر می کنید  می توانید جلوی ریزش نیرو و بحرانهای تشکیلاتی خود را بگیرید.  ولی شما نمی تواند وجدان های بیدار را بخرید ، این رسم روزگار بوده است وقتی یک قمار باز بازنده بازی می شود سعی می کند برای سرخ نگه داشتن صورت خود به صورت خود سیلی بزند و حالا بعد از شکستهای پی در  پی و  با پول دادن به این و آن و برای مصرف داخلی به هر کثافت کاری دست بزند شاید که چند صباحی اعضای فریب خورده خود را در چنبره ظلمت و سیاهی نگه دارد.

پرسش از فرقه خشونت طلب و تبهکار مجاهدین خلق این است که ما تروریست هستیم یا شما ؟ ما مزدور هستیم یا شما ؟  ای کاش یک دادگاه واقعی در این دنیا وجود داشت تا همه خیانت ها و جنایت  های شما را رسانه ایی میکردیم ولی افسوس که بسیاری دوست دارند  پول خون  بگیرند  تا  خشونت و ترور را توجیه کنند و نه حقیقت ، تف بر شما که همه چیز خود را به اندک فروختید، شما خود تروریست هستید ولی دیگران را متهم به تروریست میکنید ، این بود صحبت رجوی که می گفت اگر هر کجای دنیا یا قطره آزادی باشد ما برنده هستیم پس تف بر شما و انقلابیگری شما. ولی این دوران شما نیز به سر خواهد آمد و یکه تازی شما به پایان خواهد رسید .

انتهای پیام / نجات یافتگان در آلبانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=23015