• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مصادیق ضدیت ادعاهای فرقه رجوی با آیات قرآن کریم / آیا در فرقه ضد خانواده رجوی واجب‌ترین واجب‌ها، احسان به پدر و مادر است؟

  • کد خبر : 22053
  • 29 آگوست 2019 - 11:31

فرقه رجوی(منافقین) موسوم به سازمان مجاهدین خلق ایران، مدعی است که مبازرات خود را بر مبنای چارچوب اسلام و عمل به فرامین الهی برای آزادی مردم ایران و صد البته تمامی مظلومان جهان! سازماندهی کرده است.

 نگاهی هر چند بسیار سطحی به تاریخ تحولات این مبارزات نه تنها پوچی این ادعاهای واهی و کذایی را بیش از هر چیز دیگری نمایان می نماید بلکه کمی تفکر در  اعمال منحصر به فرد این فرقه، ضدیت آشکار و بلادفاع ایدئولوژی و مبارزات عقیدتی آنان را با قرآن کریم -کلام گهربار حضرت حق- به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین گنجینه دینی و آسمانی ما مسلمانان هویدا می سازد .

در این نوشتار کوتاه، برآن شدیم تا هر چند مختصر نمونه هایی از اندیشه ها و اعمال سران منافقین در کنار آیات صریح قرآن مجید آورده شود و بدون ارائه هر گونه نتیجه گیری، تصمیم گیری نهایی را نیز به عهده خود مخاطب بگذاریم.

ازدواج

ازدواج علاوه بر آرامشی که برای طرفین ایجاد می کند، پایه و بنیان جامعه را محکم تر می کند. در قرآن کریم، در آیات بسیاری به ازدواج اشاره شده است:

وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّهً وَرَحْمَهً إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ. سوره روم، آیه ۲۱

و از آیات خداوندی است که برای شما از جنس خودتان جفتی بیافرید، که در کنار او آرامش یابید و میان شما عشق و محبّت و مهربانی قرار داد که در این حقیقت نشانه هائی از خداست برای مردمی که در گردونه اندیشه و فکر نسبت به حقایق به سر می‌برند.

وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَی مِنکم وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکم وَ إِمَائکُم إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِه وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیم .  سوره نور آیه

مردان و زنان بی‌همسر خود را همسر دهید، همچنین غلامان و کنیزان صالح و درستکارتان را اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود آنان را بی‌نیاز می‌سازد خداوند گشایش‌دهنده و آگاه است.

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی): اواخر اسفند ۱۳۶۳ مریم رجوی به عنوان همردیف مسئول اول سازمان معرفی و همان موقع اعلام می گردد که او از شوهر خود مهدی ابریشمچی جدا شده و قرار است به عقد مسعود رجوی در آید.

 این موضوع به عنوان انقلاب ایدئولوژیک درونی مجاهدین خلق مطرح و رهبری عقیدتی سازمان با اختیارات مطلق معرفی می شود در ادامه و در ۳۰ خرداد ۶۴ مسعود با مریم ازدواج می کند و این ازدواج را فداکاری بزرگی برای پیشبرد انقلاب مردم ایران عنوان می نمایند از این پس مقرر می شود که همه مردان و زنان فرقه از همسر خود طلاق گرفته و با افتخار اعلام جدایی خود را به سازمان برسانند.

فرزند به عنوان ثمره ازدواج

در قرآن‌کریم اصل وجود فرزند به‌عنوان نعمت الهی یاد شده چنان‌که در آیه ۷۲ سوره نحل در این رابطه فرموده است: «وَاللّهُ جَعَلَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا وَجَعَلَ لَکُم مِّنْ أَزْوَاجِکُم بَنِینَ وَحَفَدَهً وَرَزَقَکُم مِّنَ الطَّیِّبَاتِ أَفَبِالْبَاطِلِ یُؤْمِنُونَ وَبِنِعْمَتِ اللّهِ هُمْ یَکْفُرُونَ؛ خدا براى شما از خودتان همسرانى قرار داد و از همسرانتان براى شما پسران و نوادگانى نهاد و از چیزهاى پاکیزه به شما روزى بخشید آیا [باز هم] به باطل ایمان می‌‏آورند و به نعمت خدا کفر می‌‏ورزند».همچنین، در آیه ۴۶ سوره کهف از فرزندان به‌عنوان زینت زندگی یاد شده و آمده است: «الْمَالُ وَالْبَنُونَ زِینَهُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَابًا وَخَیْرٌ أَمَلًا؛ مال و پسران زیور زندگى دنیایند و نیکی‌هاى ماندگار از نظر پاداش نزد پروردگارت بهتر و از نظر امید [نیز] بهتر است».

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی):  سازمان مجاهدین ابتدا در اقدامی با عنوان انقلاب طلاق؛ تمامی زن و شوهر های عضو  سازمان را از یکدیگر جدا می کند سپس با مطرح کردن موضوع «قله آرمانی» از اعضا می خواهد که برای رسیدن به اوج سرسپردگی در سازمان، برای همیشه خود را از  امیال جنسی رها سازند به دستور مسعود رجوی رهبر سازمان و نظارت تام مریم قجر، از طریق یکی از زنان پزشک عضو  سازمان، زنان تحت عمل جراحی خارج کردن رحم قرار می گیرند و بسیاری از َآنها عقیم می گردند این عمل از نگاه سازمان ذوب شدن در  اهداف متعالی سازمان یا رسیدن به همان قله آرمانی تعبیر می شود.

دوستی و تولای پدر و مادر

«لا تَعْبُدُونَ إِلاَّ اللَّهَ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»،[۱] «وَ اعْبُدُوا اللَّهَ وَ لا تُشْرِکُوا بِهِ شَیْئاً وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»،[۲] «أَلاَّ تُشْرِکُوا بِهِ شَیْئاً وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»،[۳] «وَ قَضى رَبُّکَ أَلاَّ تَعْبُدُوا إِلاَّ إِیَّاهُ وَ بِالْوالِدَیْنِ إِحْساناً»،[۴] «یا بُنَیَّ لا تُشْرِکْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْکَ لَظُلْمٌ عَظِیمٌ وَ وَصَّیْنَا الْإِنْسانَ بِوالِدَیْهِ».(۵)  سوره بقره، آیه ۸۳-  سوره نساء، آیه ۳۶-سوره انعام، آیه ۱۵۱-سوره اسراء، آیه ۲۳-سوره نعمان، آیه ۱۴،۱۳٫ 

از این آیات معلوم می‌شود که عقوق والدین بعد از شرک به خدا در شمار بزرگترین گناهان و یا خود این از بزرگترین آنها است و از آن طرف هم معلوم می‌شود که واجب‌ترین واجب‌ها؛ احسان به پدر و مادر است.

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی): والدین، همسر و فرزندان بزرگترین مشکل در مسیر موفقیت نیروهای سازمان بویژه در عملیات به شمار می رود. بر همین اساس خانواده از سوی سازمان مجاهدین، کانون فساد معرفی می گردد که باید نیروی وفادار به سازمان آنقدر ذهن خود را پرورش دهد که بتواند برای همیشه افراد نسبی درجه یک خود را به فراموشی کامل بسپارد . «ننگ ما ننگ ما، فامیل الدنگ ما» شعار همیشگی سازمان برای اثرگذاری درازمدت روی اذهان نیروها می شود.

قتل، ترور و کشتن انسان بی گناه

اسلام برای جان و حیات انسان، ارزش فراوان قائل شده و حفظ نفس را گرامی داشته و تجاوز به حیات و نفس دیگران را بعد از کفر و شرک از بزرگترین گناهان قرار داده است خداوند می فرماید:

﴿ مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا﴾ مائده: ۳۲.

«همانا هر کس شخص را بدون قصاص و یا بی آنکه در زمین فتنه و فسادی بر پا کند بکشد مانند آن است که تمام مردم را کشته است».

و چون از دیدگاه اسلام نوع انسان یک خانواده است ظلم و تجاوز به هر یک از افراد آن خانواده در حقیقت تعدی و تجاوز به نوع انسانیت است و خصوصاً اگر مقتول مظلوم یک فرد مسلمان باشد، گناه آن بسیار بزرگتر و طبق فرمان صریح خداوند قاتل اهل دوزخ خواهد شد.

﴿  وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا ﴾(نساء: ۹۳). «و هر کس عمداً مؤمنى را بکشد کیفرش دوزخ است که در آن ماندگار خواهد بود و خدا بر او خشم مى گیرد و لعنتش مى‏ کند و عذابى بزرگ برایش آماده ساخته است».

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی):  در سالهای آغازین انقلاب اسلامی ایران و زمانیکه ضرورت ایجاب می کرد تا همه ملت ایران دست به دست هم داده علیه کشورهای متخاصم که کمر همت به بیراهه کشاندن انقلاب نوپا داشتند مشارکت و همدل و همفکر شوند مجاهدین از فرصت استفاده کرده و نبردهای مسلحانه علیه ملت و هم میهن مسلمان و خداجوی خود را در دستور کار قرار می دهند و از این رهگذر تنها در طول چند سال انگشت شمار بالغ بر ۱۲۰۰۰ انسان مظلوم و بیگناه که در رأس آنها تعداد زیادی از فرماندهان و رهبران فکری مردم وجود داشتند ترور و به شهادت می رسانند عمل شنیعی که تا به امروز در لایه های متعفن و پس مانده این سازمان همچنان استمرار دارد و هر ازچند گاهی بدلایل ایدئولوژیکی و ترس از برملا شدن حقایق ذلت بار تاریخ سازمان توسط کادرهای رده بالا، افرادی که سالیان سال عمر خود را در اختیار این تشکیلات مخوف گذاشتند به بدترین شیوه های ممکن سر به نیست می گردند.

صله ارحام همتراز عدالت و احسان

خداوند در آیه ۹۰ سوره مبارکه نحل، می فرماید: «إِنَّ اللَّهَ یأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالإحْسَانِ وَإِیتَاءِ ذِی الْقُرْبَی وَ ینْهَی عَنِ الْفَحْشَاءِ وَالْمُنْکرِ وَالْبَغْی یعِظُکمْ لَعَلَّکمْ تَذَکرُونَ» خداوند در این آیه صله رحم را در کنار رعایت عدالت و احسان قرار می دهد که نشان دهنده جایگاه و اهمیت صله ارحام و رسیدگی به ذی القربی است. ترتیب آورده شدن این مسائل نیز در این آیه قابل توجه است؛ خداوند انسان ها را ابتدا به عدالت و بعد از آن به احسان و ایتای ذی القربی امر می کند.

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی):  قساوت و بی رحمی تا بدانجا در سازمان گسترش و نهادینه می گردد که پس از جدا نمودن اجباری زنان و مردان در سازمان، کودکانی که از این پس به نوعی یتیم و از والدین واقعی خود جدا شده بودند به کشورهای اروپایی فرستاده می شوند و از طریق جریحه دار نمودن احساسات پاک مردم، از آنان برای جمع نمودن کمک های مردمی و گدایی برای جبران بخشی از هزینه های سازمان نهایت سوء استفاده و برده داری از آنان به عمل می آید .

ارتداد و برگشتن به کفر

« وَ مَنْ یَرْتَدِدْ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَیَمُتْ وَ هُوَ کافِرٌ فَأُولئِکَ حَبِطَتْ أَعْمالُهُمْ فِی الدُّنْیا وَ اْلآخِرَهِ وَ أُولئِکَ أَصْحابُ النّارِ هُمْ فیها خالِدُونَ ، ولی کسی که از آیینش برگردد ، و در حال کفر بمیرد، تمام اعمال نیک (گذشته) او، در دنیا و آخرت، برباد می‏رود؛ و آنان اهل دوزخند؛ و همیشه در آن خواهند بود.» سوره بقره آیه ۲۱۷

« مَنْ کَفَرَ بِاللّهِ مِنْ بَعْدِ إیمانِهِ إِلاّ مَنْ أُکْرِهَ وَ قَلْبُهُ مُطْمَئِنٌّ بِاْلإیمانِ وَ لکِنْ مَنْ شَرَحَ بِالْکُفْرِ صَدْرًا فَعَلَیْهِمْ غَضَبٌ مِنَ اللّهِ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظیمٌ ، کسانی که بعد از ایمان کافر شوند، بجز آنها که تحت فشار واقع شده‏اند در حالی که قلبشان آرام و با ایمان است- آری، آنها که سینه خود را برای پذیرش کفر گشوده‏اند، غضب خدا بر آنهاست؛ و عذاب عظیمی در انتظارشان!» سوره نحل آیه ۱۰۶

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی):  در سال ۱۳۵۴، یعنی درست ۱۰ سال پس از بنیانگذاری سازمان، تقی شهرام رهبر عقیدتی وقت سازمان، با اعلام انقلاب ایدئولوژیک از اعضای زیر مجموعه می خواهد تا عقاید اسلامی را کنار گذاشته و مارکسیست شوند . تقی شهرام موفق می شود این تغییر ایدئولوژی را به اغلب کادرهای سازمان تحمیل کند و آنان را که نیروهای مذهبی و مسلمان بودند به افرادی با بینش مارکسیستی تبدیل نماید و اقلیتی هم که در مقابل این انقلاب ایدئولوژیک ایستادند را به شیوه های گوناگون از سر راه بردارد برخی همچون مجید شریف واقفی و مرتضی صمدیه لباف ترور و عده ای نیز حتی عملا به ساواک شاه لو داده شدند.

خیانت به وطن

وَ لَوْ أَنَّا کَتَبْنا عَلَیْهِمْ أَنِ اقْتُلُوا أَنْفُسَکُمْ أَوِ اخْرُجُوا مِنْ دِیارِکُمْ ما فَعَلُوهُ إِلاَّ قَلیلٌ مِنْهُمْ وَ لَوْ أَنَّهُمْ فَعَلُوا ما یُوعَظُونَ بِهِ لَکانَ خَیْراً لَهُمْ وَ أَشَدَّ تَثْبیتاً  آیه ۶۶ سوره نساء .

و اگر ما به آنها حکم می کردیم که خود ( یعنی یکدیگر ) را بکشید یا از دیار خود ( برای جهاد ) بیرون روید به جز اندکی اطاعت امر نمی کردند و اگر به آنچه پندشان می دهند عمل می کردند البته نیکوتر و کاری محکم و با اساس تر برای آنها بود.

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی):  در حالی که افشا نکردن اسرار و نقشه های نظامی برای دشمن، افشا نکردن اطلاعات محرمانه به منظور حفظ امنیت کشور، تلاش در راستای صیانت از مصالح عموم و … در همه قوانین اساسی کشورهای جهان به عنوان اصولی اعتقادی و پایه تعریف شده و به عنوان یک میثاق ملی مورد تائید و توافق همگانی قرار گرفته تا میهن و زادگاه انسان فارغ از هر گونه نگرش و بینش سیاسی از گزند دشمنان مصون نگه داشته شود اما سران مجاهدین خلق ایران! با افتخار و سربلندی هر چه تمامتر، آنگاه که صدام از بیخ دندان مصلح شده با پاره کردن قرار داد ۱۹۷۵ و خیال تصرف تهران در یک هفته، به میهن عزیز تعدی می کند مجاهدین عزیز! نیز بصورت تمام قد؛ بازوی فکری، مشاوره ای، نظامی، اجرایی و همه کاره صدام می شوند و حتی در مواردی بدتر از او به خاک و میهن خویش یورش برده تا به معنای واقعی کلمه خوی سبعیت خود را به جهانیان عرضه بدارند .

رازداری و افشا نکردن اسرار دیگران

خداوند متعال در آیه ۲۶ سوره جن در رابطه با رازداری فرموده است: «عَالِمُ الْغَیْبِ فَلَا یُظْهِرُ عَلَى غَیْبِهِ أَحَدًا؛ داناى نهان است و کسى را بر غیب خود آگاه نمى‏‌کند» خداوند متعال، از همه‌ی اسرار مطلع است و از تمام اتفاقات، آگاه؛ اما با این وجود، هیچ کس از اسرار غیب او آگاه نیست. خداوند متعال خود، رازهای بندگانش را می‌پوشاند و به همین دلیل بر رازداری تاکید دارد.

ندای منافقین به قرآن کریم ( کلام گهربار حق تعالی):  سازمان مجاهدین نشست های متعدد از جمله نشست های موسوم به غسل هفتگی را طراحی می کند تا افراد خصوصی ترین مسائل خود را آنهم  در جمع های چندنفره و بزرگ، ضمن بازگو نمودن در اختیار سازمان قرار دهند به عنوان مثال در یکی از این نوع نشست ها بنا به آموزش های سازمان می بایست افراد تمام آنچه از جنس مونث در طول روز و ۲۴ ساعته به ذهنشان آمده به طوریکه او را متناقض نموده و یا منجر به عملی شده، روزانه در دفتر کوچک تحویلی سازمان نوشته و در پایان هفته در برگی بزرگ پاکنویس و بعد از خواندن در جمع حداقل ۳۰ نفره و آنهم با صدای بلند به نفر مسئول تحویل دهد به گفته سران سازمان، افراد با اینگونه کارها از درون تخلیه شده و بجای اینکه مدام مسائل حل نشده را در درون خود تلنبار نمایند از آنان مبارزانی مقتدر ساخته می شود که می توانند تمام قد برای سازمان بجنگند.

ن. محمدی از کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=22053