• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

با رونمایی از یک بیلبورد؛ فرقه تروریستی رجوی شیر همیشه بیدار را به سینه تاریخ چسباند! / پایان مسعود رجوی در آلبانی اعلام شد

  • کد خبر : 21285
  • 20 جولای 2019 - 9:12

فرقه تروریستی رجوی با رونمایی از یک بیلبورد در آلبانی به طور رسمی شیر همیشه خفته! را به سینه تاریخ چسباند.به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی فراق، فرقه تروریستی رجوی ۲۱ تیرماه در یک مراسم با حضور برخی شخصیت هایی سیاسی اروپایی و آمریکایی از جمله «رودی جولیانی»، پیمانکار پروپاگاندای آنها در حالی که سال هاست مرگ «مسعود رجوی» را کتمان می کند، با قرار دادن عکس وی در کنار بنیان گذاران کشته شده این فرقه، خبر مرگ «رجوی» را که قبلا توسط یکی از مقامات امنیتی عربستان سعودی اعلام شده بود، به صورت تلویحی تائید کرد.
همچنین در نماهنگ تولیدی این مراسم از ۴۷ سال خدمات مسعود رجوی با بزرگ نمایی رسانه ای تجلیل شد که این موضوع را نیز می توان مهر تاییدی دیگر بر پایان کارکرد او عنوان کرد.
شاید روزی که مسعود رجوی در مقابل تصاویر بنیان گذاران اولیه مجاهدین با تزویر، تعظیم می کرد در مخیله اش هم نمی گنجید که روزی پایان او در فرقه به این شکل اعلام شود.
البته فرقه تروریستی رجوی به جهت فریب افکار عمومی و مشروعیت بخشیدن به خود عکس سردار ملی، سالار ملی، میرزا کوچک خان، دکتر مصدق و دکتر حسین فاطمی را در کنار بنیان گذاران مجاهدین بر فراز لانه خرابکاری خود در آلبانی نصب کرده است.
لازم به توضیح است این فرقه تروریستی با حمایت فرانسه، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان به شهر تیرانا منتقل شده و هم اکنون در وضعیت رو به فروپاشی قرار دارد.
ایدئولوژی کثیف این فرقه که بر کنترل ذهن افراد استوار است موجب تشکیل نظامی شده که اعضای آن همچون برده های قرون وسطی نگهداری می شوند و آنها اکنون پس از گذشت ۴۰ سال حتی توانایی کنترل مسائل بهداشتی خود را هم ندارند.
بیلبورد تصاویر بنیان گذاران کشته شده منافقین و مسعود رجوی برای نخستین بار در کمپ «اشرف۳» در شهر تیرانا پایتخت «آلبانی» رونمایی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21285

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی