• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دیدار انجمن نجات استان کرمانشاه با خانواده بیژن پولادرگ: وقتی یک پدر، سنگ پرتابی از سوی فرقه را بوسید!

  • کد خبر : 21011
  • 23 ژوئن 2019 - 12:54

انجمن نجات استان کرمانشاه با خانواده بیژن پولادرگ، دیدار کرد.

بیژن پولاد رگ، اسیر در چنگ فرقه اختاپوسی رجوی، بیش از دو دهه است که گرفتار تار عنکبوتی رجوی شده است .
بیژن درحالی که نوجوانی بیش نبود فریب پیک های ارسالی یا همان دلالان قاچاق انسان در مرزها را خورد و او را از مرز بین قصرشیرین و گیلان غرب به عراق ربوده ودر چاه رجوی محبوس کردند .

روستای «کرکهرک» از توابع شهرستان قصرشیرین، زادگاه بیژن، فاصله کمی تا مرز دارد واین گونه بود که قاچاقچیان رجوی از آن نوجوانان مرز نشین شروع کردند وبه اسارت بردند .
خانواده صادق پولادرگ در روستای کرکهرک مشغول به زحمات روزمره کشاورزی وزندگی خود هستند اما رجوی نابکار با ربودن فرزندشان زندگی را برآنها سخت نموده است.

قهرمان پولادرگ، پدر بیژن دریکی از اعزام ها به اشرف درعراق با بی باکی وشهامت زیر باران سنگ عوامل رجوی تا چند قدمی آنها رفت وسنگی را که عضو فرقه به صورت و کتف او زد را از زمین برداشت و بوسید وخطاب به همه سنگ اندازان رجوی گفت: اولاد من دربین شماست شاید یکی از شماها که صورت خود را پوشانده اید فرزند من باشد وشاید هم همین سنگی که به من برخورد کرد فرزندم انداخته باشد درهرحال سنگ را می بوسم وروی چشم می گذارم چون دست اولادم به آن خورده است .

اما شما را چه شده که رجوی ذات انسانی را از شما دور کرده که اولاد به صورت پدرو مادر خودش سنگ می زنید.

دقیقا اعضای انجمن نجات به یاد داریم که صحنه گردانان سنگ اندازی که درخط پشتی بودند تحت تاثیر صحبت های آقای پولاد رگ قرار گرفتند وسنگ اندازها را برای جلوگیری از گوش دادن به نصیحت های این پدر فراخواندند .
فاطمه خواهر بیژن نیز دربیشتر اعزام ها فعال ودرتلاش بود تا هرطور شده برادرش را از اسارت فرقه نجات دهد. دراین دیدار دوستانه آقای سعداله سیفی، از جدا شده های فرقه رجوی نیز حضورداشتند و درخصوص نحوه مغزشویی افراد گرفتار در فرقه توضیحاتی را به خانواده پولاد رگ دادند .

اکنون این خانواده برای رهایی عزیزشان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و عزم خود را برای کمک به رهایی اسیرشان از چنگ رجوی جزم کرده اند .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21011