• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

به بهانه سالگرد یکی از عملیات های تروریستی فرقه رجوی در تهران: وقتی فرقه رجوی موفق شد از یک معلم روستایی، یک تروریست جنایتکار بسازد

  • کد خبر : 20877
  • 10 ژوئن 2019 - 11:25

فرقه رجوی در روز سه شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۳۷۷ یعنی ده روز پس از سالگرد دوم خرداد ۷۶ یک سری عملیات تخریبی جدید از طریق بمب گذاری با عنوان «سرآغاز مقاومت مسلحانه انقلابی »(۱)صورت داد.

با انفجار بمبی در راهرو ورودی دادگاه انقلاب اسلامی واقع در خیابان دکتر شریعتی، چهار راه شهید قدوسی، در ساعت ۲ بعداز ظهر فرقه رجوی مدعی شد که ده ها تن از بازپرسان و قضات دادگاه انقلاب کشته و زخمی شده اند و ساختمان دادگاه به کلی ویران شده است. (۲) فرقه این اقدام تروریستی را حق مسلم و مشروع خود عنوان نمود (۳) و ضمناً مدعی شد در جریان بمب گذاری مذبور، هیچ غیر نظامی کشته یا زخمی نشده و مردم از این اقدام  استقبال زیادی به عمل آوردند! (۴)

حجت زمانی و دو برادرش از جمله افرادی بودند که در راستای نقشۀ ابلهانۀ رجوی برای برهم زدن اوضاع اجتماعی ایران پس از انتخابات خرداد ۱۳۷۶ و روی کار آمدن سیدمحمد خاتمی، مأموریت یافتند تا با اقدامات تروریستی، به‎اصطلاح توجه جامعۀ جهانی را به مجاهدین جلب کرده و بنا به گفتۀ رجوی بساط اصلاح طلبان را برچینند.زمانی پس از پیوستن به فرقه رجوی، تحت آموزش‎های تروریستی قرار گرفت و در اولین مأموریت تروریستی در خردادماه سال ۱۳۷۷، بمبی قوی را در دادستانی انقلاب تهران کار گذاشت که باعث کشته شدن ۴ تن از هموطنانمان از جمله «ویلیام ویگن» هموطن ارمنی شد و نیز به مجروح شدن جمع کثیر دیگری از مردم منتهی گردید.

فرقه تروریستی رجوی در اطلاعیه‎ای به تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۷۷(۲ ژوئن ۱۹۹۸) مسؤولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت و اعلام کرد:

« حوالی ساعت ۲ بعدازظهر امروز به وقت تهران مرکز دادستانی انقلاب واقع در مرکز شهر، توسط واحدهای نظامی مجاهدین در یک انفجار مهیب در هم کوبیده شد… تا چندین ساعت پس از انفجار، آژیر آمبولانس‎ها به گوش می‎رسید… قبل از آن واحدهای عملیاتی مجاهدین منطقه را به سلامت ترک کردند. »

زمانی در ادامۀ این عملیات‎ها در سال ۱۳۸۰ برای حملات تروریستی به‎وسیلۀ خمپاره، از عراق به تهران اعزام شد و پس از اجرای آن عملیات‎ها دستگیرشد.

پس از دستگیری وی معلوم شد که نامبرده یک معلم در روستاهای ایلام بوده است که به دام گروه تروریستی مجاهدین گرفتار شده است.

به هر روی منافقین موفق شدند از یک معلم روستایی، یک تروریست جنایتکار که ریختن خون انسان‎ها برایش اهمیتی ندارد بسازند و با خونش تجارت کنند. این چکیدۀ سرنوشت کسانی است که به دام گروه تروریستی مجاهدین می‎افتند، آیا باید چنین اشخاصی را تروریست دانست یا قربانی؟

اسامی افرادی که در این بمب گذاری مجروح شده اند:

۱- مجروح: حاج عباس شیرازی

سن: ۴۴

در نتیجه انفجار بمب در اتاق انتظار ورودی دفتر دادستانی جراحات و سوختگی شدیدی متحمل شد. بمب توسط عناصر مجاهدین در کیف دستی جاسازی شده بود.

۲- مجروح: محمدرضا حاجیان

سن: ۵۸

در نتیجه انفجار بمب در اتاق انتظار ورودی دفتر دادستانی از ناحیه سر و چشم مجروح و از ناحیه سر، سینه و صورت دچار سوختگی شد. بمب توسط عناصر مجاهدین در کیف دستی جاسازی شده بود.

۳- مجروح: میلاد چاروادری

سن: ۹

در نتیجه انفجار بمب در اتاق انتظار ورودی دفتر دادستانی تهران همراه با مادرش از ناحیه گردن، سرخرگ کاروتید مجروح شدو دچار سوختگی درجه ۱ شد. بمب توسط عناصر مجاهدین در کیف دستی جاسازی شده بود.

۴- مجروح: ستاره شاکری، همراه با میلاد چاروادری

سن: ۲۱

در نتیجه انفجار بمب در اتاق انتظار ورودی دفتر دادستانی از ناحیه سر و دست راست مجروح شد. از ناحیه راست بدن دچار سوختگی شد. بمب توسط عناصر مجاهدین در کیف دستی جاسازی شده بود.

این انفجار باعث مرگ سه تن و مجروح شدن چندین تن دیگر شد.

محل واقعه: تهران، خیابان شریعتی، خیابان معلم، دفتر دادستانی. پرونده این افراد به دادسرای فرانسه رفت اما آن را نپذیرفتند.

______________________________

۱- نشریه مجاهد، ش۳۹۲، ۱۹/۳/۱۳۷۷، ص ۱

۲- نقل از اطلاعیه دفتر مطبوعاتی فرقه، در واشنگتن در دوم ژوئن ۱۹۹۸٫ نیز نشریه مجاهد – پیشین، ص ۳٫

۳- رادیو مجاهد ۱۷/۳/۱۳۷۷٫

۴- نشریه مجاهد پیشین همان صفحه.

انتهای پیام / بنیاد هابیلیان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20877

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی

ثبت دیدگاه

  1. از فرقۂ خائن و وطن فروش رجوی نجس، جز ترورهای بزدلانه کاری ساخته نیست. در عملیات مرصاد مشخص شد این خائنا چقدر ضعیف و زبون و ناتوان هستن. همۂ دنیا دیدن رزمنده هامون چطوری منافقای بدبخت رو آش و لاش کردن.