• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024

فرقه رجوی مانند دستمال کاغذی در دولت آمریکا استفاده می شود

  • کد خبر : 20795
  • 01 ژوئن 2019 - 12:29

اگر به اخباری که از تنها رسانه به شدت سانسور شده فرقه رجوی پخش می شود نگاه کنید تمام خبر های کاخ سفید به خصوص خبرهای در رابطه با ایران را عنوان می کند و انگار سخنگوی کاخ سفید است. یعنی اگر ترامپ نباشد و حرفی راجع به ایران نزند این به اصطلاح مقاومت ایران دکانش تخته می شود و حرفی برای گفتن ندارد.مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی پشت سر هم فراخوان صادر می کند و شورای دست سازش هم همین فراخوان ها را تحت عنوان اطلاعیه شورا تکرار می کند . بعد سیمای به اصطلاح آزادی هم یک هفته همین فراخوان ها را پخش می کند و منتظر می نشینند تا کاخ سفید  یک خبری در مورد ایران صادر کند و بعد اینها بیایند نقش سخنگوی کاخ سفید را بازی کرده همان خبر را با آب و تاب پخش کنند.

یا اینکه مریم عضدانلو مراسم  یاد بود برای کشته های فرقه برگزار کند و با فعال کردن دکان شهید سازی و مظلوم نمایی کمی به نیروهای وارفته و روحیه باخته روحیه تزریق کرده و اینطوری سر نیروهای گرفتار در آلبانی را شیره مالیده و با وعده های تو خالی سرنگونی آنها را چند صباحی بیشتر در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده شان نگه دارند.

خلاصه اینکه این فرقه الان تبدیل شده به سخنگوی غیر رسمی کاخ سفید هر چند که سران این فرقه و به طور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی بهتر از هر کسی می دانند که نزد ترامپ و مقامات کاخ سفید و متحدین آمریکا از هیچ جایگاهی برخوردار نیستند و در دستگاه دولت آمریکا و کاخ سفید از این فرقه همانند دستمال کاغذی استفاده می شود ولی سران فرقه جهت مصرف داخلی و سرکار گذاشتن نیروهای گرفتار در آلبانی سعی می کنند با خود شیرینی و بازی کردن نقش سخنگوی کاخ سفید صورت خود را با سیلی سرخ نگه دارند.

یادداشت از: علی جهانی فرد

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20795

نوشته های مشابه