• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

«محمد اقبال» محصول دستگاه هرزه فرقه رجوی

  • کد خبر : 20656
  • 19 می 2019 - 12:47

وقتی فحش های چاله میدانی «محمد اقبال» علیه خواهرش عاطفه را درسایت فرقه دیدم تعجب کردم که چطور ممکن است یک فرد آن هم در این سن و سال اینقدر به مرز انحطاط اخلاقی و فکری افتاده که حاضراست به خواهر و همخون خودش صرف اینکه از فرقه رجوی انتقاد کرده و یا برای نجات برادرزاده اش تلاش کرده بگوید: «حرام لقمه » «ماماچه» «مزدور».من در مقاله ایی خطاب به فرزند ناخلف همین فرد که به عمه خود لقب «عمه جان وزارتی» داده بود نوشتم که آفرین تو با این مقاله ات اتفاقا تفکرات لمپنی وهرزه گی فرقه رجوی را نشان دادی وثابت کردی که رجوی بعد ازسال ها چه محصولاتی از تشکیلاتش را بیرون داده  است.

واقعا هر کس صحبت های محمد اقبال فرومایه را علیه خواهرش بخواند متوجه همین موضوع وپوشالی بودن ادعاهای رجوی که می گفت یکی ازاصول اعتقادی تشکیلاتش پذیرش اصل انتقاد وانتقاد ازخود است می شود! البته هیچگاه این اصل در فرقه رجوی دوطرفه نبود وهیچ عضوی جرات نداشت به رجوی که هیچ ، حتی به مسئولین زیردست او انتقاد کند.

منتقدان بیرونی فرقه هم که همواره آماج فرهنگ لمپنی رجوی قرار می گرفتند . حال در مورد خصوصیات محمد اقبال از یکی ازدوستان جداشده که چندین سال با او در یکجا بوده سئوال کردم که نکات جالبی گفت.

وی جواب داد :محمد اقبال یک آدم تن پرور وتنبلی بود که حتی عباس داوری از مسئولین فرقه هم به او لقب تن لش داده بود . محمد اقبال به هیچ چیزی اعتقاد نداشت و مرتب خودش را به تمارض می زد و درهیچ مراسمی شرکت نمی کرد و کلا مشکل داشت وبریده بود . رجوی مانده بود که با این دست پرورده هرزه خودش چکار کند که نهایتا او را به اروپا فرستاد. احتمالا به این شرط که در خارج تا می تواند علیه خواهرانش مطلب زده و بدترین فحش ها را نثارشان کند و ژست مدافع فرقه را بگیرد .
آری امثال محمد اقبال ها به روشنی ثابت کردند که فرقه رجوی به خصوص شخص رجوی به عنوان رهبرآن چیزی جز تخم نفرت ، کینه کشی و هرزه درانی در تشکیلاتش نکاشته  است. تمامی شعارهایش درمورد اینکه پیرو مکتب امام حسین(ع) است دروغی بیش نیست ، همواره دشمن خانواده و رابطه های عاطفی و دشمن آزادی اندیشه است وهیچکس را به غیرازخودش قبول ندارد .

درآخرمی خواهم به محمد اقبال پا به گور و تن لش بگویم که برایت متاسفم که عمرت را درفرقه ایی سپری کردی که چیزی جزنفرت وکینه توزی وهرزه درانی به تو نیآموخت ومطمئن باش هر فرد غیرسیاسی بابت الفاظی که تو علیه خواهرت بکاربردی فقط  و فقط تو را مورد نکوهش قرار داده و به ماهیت کثیف فرقه رجوی پی برده وبه آن لعنت می فرستد.

حمید
انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20656