• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اعتراض خانواده های عضو انجمن نجات در استان اردبیل به اقدام اخیر کمیساریای عالی سازمان ملل / سازمان ملل به خوبی وابستگی خود به قدرت های فاسد را آشکار ساخت

  • کد خبر : 20417
  • 29 آوریل 2019 - 12:55

خانواده های عضو انجمن نجات در استان اردبیل با انتشار پیامی به اقدام اخیر کمیساریای عالی سازمان ملل در بستن دفتر آلبانی (رمسا)، اعتراض کردند.به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، خانواده ها در این پیام نارضایتی و ناراحتی خود را از این تصمیم اظهار کرده و افزودند: سازمان ملل با رفتار اخیر خود در بستن دفتر «رمسا» به خوبی ماهیت وابستگی خود به قدرت های فاسد را آشکار ساخت.
در ادامه این پیام که به پایگاه خبری فراق ارسال شده، آمده است: فرقه منفور و ضد خانواده رجوی، به منظور جلوگیری از فروپاشی خود با کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و برخی از دولتمردان آلبانی تبانی کرده است.
این موضوع به جدا شده های فرقه رجوی در آلبانی ضربه روحی خواهد زد، زیرا از طرفی جداشده ها یک مرکز قانونی خدمات رسانی را از دست می دهند و از طرف دیگر ممکن است در تصمیم افرادی که خواهان جدایی هستند، تغییر ایجاد کند.
فرقه منفور رجوی با این کار می خواهد از احتمال حضور خانواده ها در آلبانی جلوگیری کرده و با تحت فشار گذاشتن اعضای جدا شده آنها را به سوی بازگشته به درون فرقه ترغیب نماید
«رمسا»(RMSA (Refugee and Migrant Services in Albania نام نهادی است که از جانب سازمان ملل متحد و کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان (UNHCR)، به منظور خدمات رسانی برای پناهندگان در کشور آلبانی تشکیل یافته بود.
بسیاری از جداشده های فعال در آلبانی ضمن اعتراض به این تبانی کمیساریا و فرقه رجوی اظهار داشتند که محکم تر و با اراده تر از گذشته به افشاگری خود علیه فرقه ادامه خواهند داد.
«رمسا» چهار اردیبهشت ماه جاری به طور رسمی پایان کار خود در آلبانی را اعلام کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=20417