• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

«۲۲بهمن۱۳۹۷» فروپاشی فرقه سرکوبگر رجوی را تشدید خواهد کرد

  • کد خبر : 18529
  • 27 نوامبر 2018 - 9:32

۲۲ بهمن امسال، انقلاب اسلامی پایان چهل سالگی خود را جشن خواهد گرفت. نزدیک به همین تعداد سال است که مسعود رجوی سرکرده سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز از نزدیک شدن سرنگونی جمهوری اسلامی ایران سخن می گوید، وعده می دهد، خراب می شود و در آستانه یک جشن دیگر پیروزی انقلاب، بار دیگر وعده خود را تکرار می کند و این چرخه همچنان ادامه پیدا می کند، بدون آنکه کوچک ترین رخدادی روی دهد.

امسال اما وضعیت متفاوت است، نه برای ایران، بلکه برای منافقین. رهبر این گروه که هنوز معلوم نیست چرا هیچ تصویر و خبری از او منتشر نمی شود و حتی بیانیه ها و اطلاعیه هایش، نباید با صدایش منتشر شود و افراد دیگری آن را می خوانند اخیرا وعده داده است که نظام تا پیش از ۲۲ بهمن سال جاری سرنگون خواهد شد و اگر چنین اتفاقی نیفتاد هر کس که می خواهد می تواند از این گروه جدا شود!

این اظهار نظر بی مایه سرکرده فرقه رجوی پس از آن بیان شد که جان بولتون مشاور امنیت ملی فعلی آمریکا، سال گذشته که هنوز پست رسمی نداشت برای خوش‌داشت منافقین و از بابت هزینه ای که در مقابل سخنرانی خود در ویلپنت پاریس از رجوی دریافت کرده بود گفته بود که جمهوری اسلامی نباید به چهل سالگی اش برسد.

رجوی نیز پس از آن با ذوق تمام و شتاب زده، ۲۲ بهمن امسال را سال سرنگونی دانست و در وعده ای چالشی گفت که هر کس می خواهد از گروه جدا شود صبر کند تا اگر این وعده محقق نشود آن هنگام از گروه خارج شود. به نظر می رسد این وعده اکنون تبدیل به چالشی برای مسعود و مریم رجوی شده است ؛ به خصوص آنکه حجم ریزش نیروها در این گروه از زمانی که وارد آلبانی شدند به شدت در حال افزایش است و طبق آمارهای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، حدود ۱۲۰ نفر از اعضای این گروه در حال حاضر در کمپ های پناهندگی این کمیساریا در این کشور هستند. بسیاری دیگر نیز پیش از این موفق به فرار به سایر کشورهای اروپایی شده بودند.

از همین رو و برای کم شدن از فشارها و همچنین سرپوش گذاشتن بر وعده احساسی و شتاب زده و بدون منطق رجوی، اکنون عبارت «زمان سرنگونی» را به  «ورود به دوران سرنگونی» تغییر داده اند تا به گمان خود مانع از بی آبرویی مجدد سرکردگان فرقه شوند.

در هر صورت، برای اعضای مترصد فرصت این گروه در حال کوچک تر شدن، بازی سرکردگان با کلمات بی تأثیر است و ورود انقلاب اسلامی به چهل و یکمین سالگرد پیروزی و محقق نشدن وعده رجوی برای سرنگونی، به معنای آغاز موج جدید انتقادات و نارضایتی درون گروهی و خروج بی رویه و بی سابقه از این گروه خواهد بود. تردیدی نیست که از نیمه های زمستان امسال می توان شاهد تحولات جدی در بدنه گروهک منافقین باشیم؛ تحولاتی که می شود آن را به مثابه تسریع در روند فروپاشی سریع گروهک تروریستی منافقین و همچنین پرریزش‌ترین دوران در حیات این گروه بدانیم.

یادداشت از: سیدرضا قزوینی

انتهای پیام / بنیاد هابیلیان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18529

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی