• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

۲۷ سال است که از برادرم هیچگونه اطلاعی نداریم،

  • کد خبر : 1850
  • 04 آوریل 2015 - 5:04

خطاب به سران مجاهدین : ۲۷ سال است که از برادرم هیچگونه اطلاعی نداریم، چرا پاسخگو نیستید؟

Haseli-Matn-1

 نامه آقای قاسم حاصلی به سران بیرحم فرقه رجوی

به نام خدا

خطاب به سران مجاهدین خلق:

برادر اینجانب به نام محمد حاصلی در سال ۶۷ که خدمت سربازی در لشگر ۷۷ خراسان را می گذراند و اواخر خدمت مقدس سربازی اش بود متاسفانه در عملیات موسوم به آفتاب در منطقه شوش به وسیله نیروهای شما اسیر شد و چند روز بعد از اسارت طی تماس با پدر مرحومم گفت که به وسیله مجاهدین اسیر شده و در عراق است. و دیگر از آن روز به بعد که مدت ۲۷ سال می گذرد متاسفانه هیچگونه من و سایر اعضای خانواده ام از وی خبری نداریم. پدر و مادر مرحومم سالها چشم انتظار ماندند اما شما سران مجاهدین اجازه حتی یک تماس تلفنی به برادرم ندادید تا با آنها و سایر اعضای خانواده اش تماس بگیرد حال که ۲۷ سال می گذرد از شما سران مجاهدین می خواهم در رابطه با برادرم و آخرین وضعیتش که هیچگونه اطلاعی از وی نداریم ما را باخبر سازید که آیا زنده است یا مرده است؟

اکنون که این نامه را می نویسم پدر و مادرم سالهاست فوت کرده اند بی آنکه حتی صدای برادرم را برای یک لحظه بشنوند و یا خبری از وی داشته باشند. حال شما سران مجاهدین باید پاسخگو باشید چرا نباید در طی مدت ۲۷ سال برادرم با اعضای خانواده اش تماسی نداشته باشد؟ آیا این بی احترامی به موازین حقوق بشر نیست؟

از شما سران مجاهدین می خواهم درباره آخرین وضعیت برادرم اطلاع رسانی کنید و حق من و سایر اعضای خانواده ام است که از حال و وضعیت برادرم پس از ۲۷ سال باخبر شویم.

Haseli-Matn-2

قاسم حاصلی

آذربایجان غربی ـ ارومیه

Tuesday, March 31, 2015

۱۳۹۴/۱/۱۱

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=1850