• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

توهم مبارزه و انقلابیگری در فرقه سرکوبگر رجوی

  • کد خبر : 18186
  • 06 نوامبر 2018 - 10:39

​در این ماه شاهد بودیم که اعضای با سابقه در فرقه رجوی از این فرقه جدا شدند. از این جمله نفرات می توان به جدائی حسن حیرانی، حسن شهبازی، غلامعلی میرزایی، عظیم میش مست، موسی دامرودی، علی هاجری و زینب حسین نژاد نام برد. متوسط عضویت این افراد در فرقه رجوی ۳۰ سال است.

در تحلیل و ریشه یابی علل تن دادن این افراد و کادرهای در تشکیلات فرقه رجوی به برده داری نوین مسعود رجوی تنها می توان از توهم مبارزه و انقلابیگری  نام برد که ما اعضا به آن دچار بودیم نام برد.

یادم هست در شروع و همگانی شدن انقلاب ایدئولوژیک در سال ۶۸ تنها بند اسارتی که ما کادرها در فرقه رجوی بر گردن داشتیم انقلابیگری و مبارزه بود وحاضر بودیم برای اینکه اسم انقلابیگری روی ما بماند هر بهائی را بپردازیم. متاسفانه  مسعود رجوی با اشراف به این موضوع و با  مهندسی و دوز و کلک توانست این بند اسارت را با سوء استفاده از عنصر فدا و صداقت بر گردن ما کادرها قطوتر کرده و برده داری نوین خود را در داخل مناسبات تئوریزی و جامعه عمل بپوشاند.

آخرین خبر رسیده از دوستان جدا شده  مسئول اول سازمان در مقابل سوال یکی از خانم های فرقه رجوی که در متینگی پرسیده بود یعنی اگر ما در صحنه ، لحظات جیم ( نمونه های مربوط به موارد جنسی ) خود را نگوییم ایران سرنگون نخواهد شد ؟ آیا می توانید رابطه این موضوع با سرنگونی را توضیح دهید ؟

جواب زهرا مریخی ، مسئول  فرقه رجوی این بود:اگر به تعهد ۲۲ بهمن نرسیم ( منظور وعده سرنگونی نظام جمهوری اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ از جانب جان بولتون و مسعود رجوی است که تعهد اجرایی آز از اعضا گرفته شده است ) باید به خودمان شک کنیم نه به خط سازمان ، باید به انقلاب ایدئولوژی خودمان شک کنیم ، باید به عدم پایبندی به غسل ( بیان آشکار موارد جنسی )در صحنه شک کنیم .

از موضوع و متن سوال این خانم عضو می توان فهمید وضعیت تشکیلاتی فرقه رجوی در کشور آلبانی به مرحله انفجار رسیده است.

تمام دوستان جدا شده می گویند در این فرقه دیگر مسئولین توان کنترل را از دست داده اند. هرج و مرج و آنارشیست کم کم جای خود را در  مقابل  مشت آهنین فرقه رجوی باز می کند. کادرها چون  سالیان وعده پوچ و توخالی و مفت از مسئولین این فرقه شنیده اند حاضر نیستند به راحتی در مقابل خواسته های ناحق و نا مشروع فرماندهان سر فرود بیاورند از این رو این بار موج ریزش کادرها از متوسط ۳۰ سال سابقه شروع شده است.

این زنگ خطر بزرگی برای فرقه رجوی است. این وضعیت به خوبی درمحفل ها  یعنی بیان نارضایتی با یکدیگر  به دور از کنترل تشکیلاتی و نشستها و متینگهای عملیات جاری به مرحله اوج خود رسیده است. دیگر فرماندهان قدیمی خط جاسوسی و خبر چینی را بازی نمی کنند. آنها با نیروهای تحت مسئول خود رابطه نزدیکتری برقرار می کنند و به جای جاسوسی آنها با آنها هم محفل و هم درد می شوند  و مشوقی برای جدا شدن هر چند که بعضا غل و زنجیرهای ترس از جدا شدن و نا امیدی از ادامه زندگی در گفته های آنها هست.

به خاطر این مریم رجوی خوب فهمیده که دیگر نمی تواند با وعده های سر خرمن نیروها را مجاب برای ماندن بکند لذا دست به دامن بیگانه شده و با آوردن جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا ، در نشست پاریس اعلام می کند که ایران نباید چهلمین سال تاسیس خود را جشن بگیرد وبعد هم مسعود رجوی با خوش رقصی در مقابل جان بولتون در پیامی وعده می دهد که ایران تا ۲۲ بهمن سال جاری سرنگون خواهد شد.

آنچه که مسلم است و نباید فراموش کرد فرقه رجوی در مقابل تحریم های آمریکا باید پاسخگو باشد، این فرقه مشوق تحریم آمریکا علیه مردم ایران است این فرقه با عوض کردن جای مظلوم و ظالم سعی در سفید کرده چهره کثیف تحریم کننده است.

میرباقر صداقی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18186

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی