• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بحران بهمن ماه در فرقه رجوی / رجوی بزرگترین دشمن یک جامعه است

  • کد خبر : 18145
  • 04 نوامبر 2018 - 12:08

فرقه رجوی دروغگوئی که ۳۸ سال است هر شش ماه یکبار وعده حکومت در ایران را القا می کند اما دیگر حنایش رنگی ندارد و ناچارا در سالهای اخیر مسئولیت این وعده و وعیدها را به عهده امریکائی ها از جمله بولتن گذاشته است.
بهمن ماه در راه رسیدن است و خبری از وعده های بولتن و رجوی نیست و در نتیجه باید منتظر موج دیگری از ریزش قربانیان باشیم.
اگر چه این فرقه باز هم یک بازی دیگری به راه خواهد انداخت تا مانع این ریزش بزرگ شود، همانگونه که جداشدگان اخیر از فرقه رجوی گفته اند که در نشست ها مطرح کرده اند اگر به تعهد سرنگون کردن نرسیدیم مقصر خود شما یعنی قربانیان نگونبخت هستند و نه سازمان و رجوی یا بولتن .

نکته قابل توجه این است سر تا پای این فرقه دچار تناقض است و حتی بالاترین نیروهای این فرقه در تناقض به سر می برند چرا که این تناقض نه مربوط به حال بلکه تناقضی است که سالها وجود داشته اما رجوی با هزار حیله و نیرنگ آن را دور زده و قربانیان را از این بابت سرکوب کرده و راه برون رفت را بسته است.
در ۳۸ سال گذشته در پروسه های مختلف بیش از دوهزار نفر از این فرقه جدا شده اند و هر کسی هم جدا شده خود حکایتی از درد و رنج است که در درون این فرقه متحمل شده است. پای سخن هر جداشده ای که بنشینیم قصه پرغصه ای دارد از سالها دوری از خانواده اش از مادرش از پدرش از خواهر و برادرانش و از کسانی که از دست داده و نتوانسته قبل فوتشان آنها را ببیند و مرحمی بر دلش باشد .
بی شک قربانیان باقیمانده نیز روزی از همین روزها به این نقطه خواهند رسید که ماندن در فرقه رجوی بس است و به زندگی باز خواهند گشت ، دنیای آزاد بیرون از فرقه رجوی دنیای رنگارنگ است، دنیائی که در آن عشق و عاطفه نمرده است اما در فرقه رجوی عشق و عاطفه وجود ندارد هر چه هست بوی نفرت و مرگ می دهد و بس.
از سوئی دیگر بزرگترین رکن یک جامعه خانواده است و رجوی بزرگترین دشمن خانواده، بارها خود رجوی گفته خانواده الدنگ است، خانواده شیطان رجیم است و خانواده دشمن مناسبات است در نتیجه رجوی بزرگترین دشمن یک جامعه است. مهدی ابریشمچی که پس از مسعود رجوی بزرگترین ایدئولوگ این دستگاه بود بارها از قول رجوی وعده داده و بارها گفته بود به محض رسیدن به ایران بنیاد خانواده را ویران خواهند کرد و انقلاب ایدئولوژیک را وارد جامعه خواهند کرد.
نقشه هائی که به نوعی شباهت های محتوائی با کره شمالی و مناسبات جامعه آن دارد به طور مثال برای ازدواج دو نفر باید اجازه مقامات دولتی را کسب کرد و دهها مورد دیگر که شباهت های محتوائی بسیاری با آن دارد ، کافی است سری به قرارگاه های سازمان مجاهدین چه در اشرف قدیم عراق و چه در اشرف جدید البانی بیاندازیم تا محتوای این فرقه را دریابیم دقیق تر بگویم مشت نمونه خروار است . به امید به اینکه قربانیان این فرقه بتوانند وارد دنیای آزاد شوند تا ببینند فرق از کجا تا به کجاست .
منصور نظری
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز لرستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18145

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی