• امروز : دوشنبه - ۸ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 29 June - 2026

مهین حبیبی، مادر چشم انتظار و رنجدیده یکی از اسیران فرقه رجوی: نبود دخترم مرا از پا انداخته است + فیلم

  • کد خبر : 18051
  • 10 آبان 1397 - 11:50

مهین حبیبی یکی از اعضای فعال انجمن نجات استان مرکزی است.
به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، این دفتر ملاقاتی با وی داشته است که در زیر می خوانیم.
مهین حبیبی در این دیدار گفت: چندین بار به عراق سفر کردم، چه در گرما و چه در سرما، آرزو داشتم دخترم را بعد از چندین سال ببینم. رجوی و سرانش به دخترم اجازه ندادند با من ملاقات کند. می بینید ظلم رجوی و دار و دسته اش تا کجاس، چندین نامه برای سازمان های حقوق بشری ارسال کردم هیچ جوابی به من ندادند. آنها فقط اسما سازمان حقوق بشرند به عملکرد آنها نگاه کنیم آنها هم مثل فرقه رجوی ضد بشرند و تا به حال هیچ کاری برای ما انجام ندادند. هر چه نامه برای آنها نوشتم پشت گوش انداختند. در رابطه با آزادی دخترم از چنگال فرقه رجوی چه کسی می خواهد به داد من برسد خدا می داند . ای کاش همان زمانی که به عراق و در کنار پادگان اشرف حنجره خودمان را پاره می کردیم سازمان حقوق بشر می آمد ما را می دید، شاید دلش به حال ما می سوخت . ولی کدام حقوق بشر، من مثل سابق نیستم، مریض هستم. نبود دخترم در کنارم مرا از پا انداخته، خدا لعنت کند رجوی و زنش را. هر چه می کشیم از دست این هاست. امیدوارم هر چه زودتر دخترم به آغوشم برگردد.

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18051

نوشته های مشابه

07تیر
منافقین یک مشت تروریست فاقد هرگونه مبنای ذهنی و اعتقادی هستند
تحلیل تاریخیِ کلان رهبر شهید انقلاب از حادثه ۷ تیر و شهادت شهید بهشتی

منافقین یک مشت تروریست فاقد هرگونه مبنای ذهنی و اعتقادی هستند

24خرداد
بازی کشورهای میزبان‌ تروریست‌ها با واژگان / تاریخ شاهد مبارزه بی‌وقفه جمهوری اسلامی ایران با تروریسم است
سندی از شکست راهبردی غرب در مقابل ایران؛ چرا اتهام‌زنی جای تجلیل را گرفت؟

بازی کشورهای میزبان‌ تروریست‌ها با واژگان / تاریخ شاهد مبارزه بی‌وقفه جمهوری اسلامی ایران با تروریسم است

ثبت دیدگاه

  1. من پیام خانواده ها را گوش میدم خیلی ناراحت میشم .آخر این فرقه هرگز نمی گذاره این پیامها بگوش آنها برسه چون امکانات برای گوش کردن ندارند اینتر نت ندارند خودم در این جهنم بودم می دانم همه را زیر نظر دارن و هرکسی برای کسی دیگر میزند این مسئول برای اون مسئول و این یکی برای اون یکی و از این طریق همه زیر نظرن .
    تازه اگر کسی بتونه با کامپیوتر کار کنه دو نفر اقسر ناظر داره مانیتور افراد را چک میکنه .