• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

خواب پنبه دانه یک شتر/خیال های خام ساختگی توسط فرقه سرکوبگر رجوی 

  • کد خبر : 17877
  • 25 اکتبر 2018 - 13:09

اعتصاب کامیونداران، اعتصاب بازاریان، تجمع دانشجویان، تجمع فرهنگیان و اکنون بازنشستگان در جلوی مجلس کشورمان از راههای مرسوم سران فرقه رجوی می باشد که در این یک الی دو ماهی که گذشت بر روی اخبار آنها به عنوان تیتر درشت فوکوس کرده اند. سرکرده خائن این فرقه یعنی مریم قجر نیز که با حیله گری جای شوهر سابقش در این فرقه به عنوان رئیس جمهور پوشالی نشسته ، برای هر حرکت و اعتراضی بلافاصله بیانیه توخالی صادر کرده و از آن حمایت می کند و خود را به عنوان سردمدار این اعتراضها معرفی می کند ولی جای تعجب دارد که تمام این اعتراضها و تجمعاتی که سران سازمان به برنامه ریزی ان بصورت آشکارا اذعان می نمایند ظرف چند ساعت و یا چند روز از هم گسسته می شود، همچون حصارهای فرقه رجوی که با جدا شدن عناصرش از هم باز شده و روز به روز به متلاشی شدن نزدیک می شود .

امسال یعنی در سال ۱۳۹۷ که کشورمان با بحرانهای اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و از طرفی امپریالیسم جهانی تحریم های ناجوانمردانه خود را نسبت به میهنمان افزایش می دهد ، سران فرقه رجوی بر آن شدند تا بتوانند از موقعیت کذایی به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند و به قول خودشان از آب گل آلود ماهی بگیرند . یکی از ترفندهای آنها فراخوان های متعدد برای اعتصاب و به هرج و مرج کشاندن اوضاع داخل کشور بود. یکی از آنها اعتصاب کامیونداران بود که بصورت صنفی بوده و هیچ ارتباطی به این مزدوران نداشته و ندارد که آن را به خود ربط دادند و سپس فرهنگیان محترم و بعد از آن نیز فراخوان هایی برای تجمعات دانشجویی و اکنون نیز اعتراضهای دانش آموزی که همانطور در بالا هم قید شده تمامی این تجمعات که البته تاکنون اثری از آنها نیز نمانده صنفی بوده و در داخل خود این اصناف حل شده که سران فرقه رجوی برای آنکه آب در آسیاب دشمن ریخته باشند و بتوانند از این طریق مواجب خود را دریافت نمایند، تمام این تحرکات را به خود نسبت می دهند که صد البته با تنفر تمامی افراد حاضر در تجمعات روبرو می باشند. مردم کشورمان که هم اکنون با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می نمایند بازهم فرقه رجوی را به شدت محکوم نموده و هر گونه وابستگی این تجمعات به فرقه رجوی را به شدت نفی شده می دانند و حتی حاضر نیستند در هیچ کدام از این اعتراضهای خود نامی از سازمان مجاهدین برده شود و یا حمایتی صورت بگیرد ولی در عین حال مشاهده می کنیم که سران فرقه رجوی با پررویی تمام خود را عامل و حامی این تجمعات می دانند .
البته برخی حرکات غیر انسانی و اعمال تروریستی مانند قتل و ترور و یا شکستن شیشه های مغازه ها و آتش زدن بانکها در اعتراضها را می توان کار فرقه ضد بشری رجوی دانست چرا که این فرقه در انجام دادن کارهای مخرب مهارت خاص داشته و دارد. همچنان که در سال ۱۳۸۸ مشخص شد خشونت های پیش آمده به دست این خائنین آلوده بوده و منشآ ان را این بزدلان بر عهده داشتند که افشاگریهای بسیاری نیز توسط افراد نجات یافته از این سازمان مخوف در این زمینه صورت گرفته که در زمان خودش عنوان شده است .
حال که استکبار جهانی قصد بر هم زدن حکومت مردمی کشورمان را داشته و به فکر خام خود مردم نیز آنها را یاری می کنند ، سران فرقه رجوی که در تمامی استراتژیهای خود شکست خورده اند ، به فکر شورش عمومی و شوراندن اقشار مختلف جامعه رو آورده و با حمایتهای مالی آمریکا و رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی ، قصد اعتراضها و تجمعات مختلف در بین مردم را در مخیله خود داشتند که با درایت مسئولین و به خصوص مردم عزیز کشورمان بار دیگر همچون گذشته پوزه آنها به خاک مالیده و تمامی خواب های شتری آن ها پنبه دانه شد.

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17877

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی