• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سرخورده شدن منافقین از بی‌اعتنایی مردم به پروژه کذایی هرج و مرج / یک باب مغازه بسته در مشهد رویت شد؛ پس در مشهد اعتصاب برقرار است!

  • کد خبر : 17589
  • 13 اکتبر 2018 - 10:07

محافل و رسانه‌های وابسته به فرقه تروریستی رجوی طی هفته‌های اخیر با استفاده از روش‌های مختلف اعم از هشتگ سازی‌های جعلی و مانور تبلیغاتی در رسانه‌هایشان به تبعیت از رسانه های معاند ایران در حجم وسیعی برای برگزاری اعتصاب در میان بازاریان کشور در روزهای مختلف، تبلیغ می‌کردند.

هیاهو برای هیچ
منافقین و رسانه های ضد انقلاب برای این پروژه، تدارک وسیعی دیده و بصورت همه جانبه به میدان آمده بودند. برای یک نمونه رسانه‌های آن‌ها نزدیک به یکماه با ضریب بالا، پروژه شکل دادن به اقدام ایذایی در روز ۱۶ مهر را پی گرفته بودند. آن‌ها در این مسیر هر اقدامی در چنته داشتند، رو کردند؛ از ایجاد اکانت‌های فیک و ترندسازی در توئیتر با اسم ۱۶ مهر تا وارونه نمایی و دروغ پردازی پیرامون اوضاع اقتصادی ایران با هدف تحریک بازاریان و کسبه به اعتراض.
اما کوه کمپین منافقین با رسیدن موعد ۱۶ مهر، موش زائید و بازاریان کشور بی‌اعتنا به تبلیغات سوء گسترده ضدانقلاب، در روز دوشنبه ۱۶ مهر همانند یک روز معمولی، کسب و کار خود را پی گرفتند.
سرخورده شدن منافقین از بی‌اعتنایی بازاریان
در این میان محافل منافقین و شبه رسانه‌های وابسته به آن‌ها که از بی‌اعتنایی مردم در قبال فراخوان کذایی، سرخورده شده بودند، یا بدون اشاره به پروژه شکست خورده شان، به سایر دروغ پردازی‌های خود پرداختند و یا با استفاده از تصاویر آرشیوی و تصاویر مرتبط با روز‌های تعطیل، سعی کردند، به دروغ از شکل گیری اعتصاب در بازار‌های برخی شهر‌های کشور، خبر منتشر کنند و بدین ترتیب، رسوایی خود را بپوشانند.
بی بی سی فارسی هم به دیوار زد!
شبه رسانه بی بی سی فارسی نیز که در پیشانی جنگ روانی علیه ملت ایران قرار دارد و برای هدف خام براندازی نظام ایران، از سوی دشمنان ملت ایران، تجهیز و تطمیع شده است، در واکنش به بی‌اعتنایی بازاریان و کسبه ایران به فراخوان کذایی، به حربه همیشگی خود متوسل شد و در یک کلی‌بافی و ابهام گویی محض، صرفا برای خالی نماندن عریضه، در یک خط نوشت که «برخی از گزارش‌ها از اعتصاب در بازار تبریز خبر می‌دهند.»
البته این دروغ بی بی سی فارسی نیز خیلی زود برملا شد. سید حبیب هاشمی رئیس اتاق اصناف تبریز در گفت‌وگو با میزان با اشاره به دروغ پردازی ضدانقلاب در مورد شکل گیری اعتصاب در بازار این شهر،گفت که «در روز دوشنبه بازار تبریز آرام بود و فعالیت روزانه خود را پیگیری کرد و تمام واحد‌های صنفی تبریز از صبح روز دوشنبه باز و به فعالیت اقتصادی مشغول بودند».
فروکش کردن حرص و ولع شبکه‌های سلطنتی و سعودی با مشاهده وضعیت عادی بازارهای ایران
البته حال و روز سایر شبه رسانه‌های تابع بی بی سی فارسی نیز بهتر از آن نبود؛ شبکه سلطنتی منوتو و شبکه حامی تروریسم و سعودی موسوم به ایران اینترنشنال، علی‌رغم حرص و ولع بسیار در روز‌های قبل برای ترغیب بازاریان و کسبه به اعتراض، در روز ۱۶ مهر، کوچکترین اشاره‌ای به پروژه شکست خورده شان نکردند و سعی کردند از کنار این موضوع که تا دیروز برای آن یقه می‌دریدند، بگذرند.
یک باب مغازه بسته در مشهد رویت شد؛ پس در مشهد اعتصاب برقرار است!
اما در میان مضحک ترین بخش مربوط به یک کانال تلگرامی است ؛ کانال صهیونیستی – سعودی معروف به جاعل نیوز سعی کرد با استفاده از تصاویر و ویدئو‌های نامعلوم، دروغ شکل گیری پروژه کذایی را راست جلوه دهد.
گردانندگان این کانال تروریست پرور و ضدایرانی، برای اینکه القاء کنند در بازار‌های کشور اعتراض برقرار بوده، ناشیانه‌ترین و دم دست‌ترین عکس‌ها و ویدئو‌های مخدوش را بر روی خروجی خود قرار دادند. در یکی از این ویدئوها، در یک خیابان فرعی در مشهد، صرفا یک باب مغازه با کرکره پایین، به تصویر کشده می‌شود و سپس جاعل نیوز بر همین مبنا مدعی شکل گیری اعتصاب در بازار‌های مشهد می‌شود!
اما شکست پروژه عناصر و شبه رسانه‌های فرقه تروریستی رجوی امری مسبوق به سابقه است؛ در مقاطع قبلی نظیر تیرماه سال جاری نیز این پروژه منافقین، با شکست مواجه شده بود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=17589

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی