• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رسوایی فرقه رجوی در آستانه برگزاری شوی تبلیغاتی «ویلپنت»: جداشده های از فرقه رجوی با پخش بروشور در فرانسه و اروپا افشاگری می کنند / همسایه های مقر رجوی خواستار اخراج فرقه از شهر شدند

  • کد خبر : 15560
  • 28 ژوئن 2018 - 12:16

جدا شده های از فرقه رجوی در آستانه مراسم «ویلپنت» با پخش صدها بروشور و تراکت در شهرک «اورسوراواز»، استان والدواز فرانسه و برخی کشور های اروپایی افشاگری می کنند.

به گزارش فراق، این جداشده ها در چند نوبت با فعالیت گستردۀ ، سیرک سالانۀ مریم قجر را به عنوان نمایشی مضحک برای فریب افکار عمومی معرفی کردند.
دیروز چهار شنبه ۶ تیرماه، جداشده های «انجمن های یاران ایران»، «پیوند رهایی»، «فریاد آزادی»، «ایران قلم» و «کانون آوا» با سفر از کشورهای مختلف اروپایی و با توزیع ونصب صدها تراکت، بروشور، بیانیه و نیز جدیدترین شمارۀ مجلۀ ماهانۀ انجمن یاران ایران به زبان فرانسه در اطراف مقر مریم رجوی ، مقابل شهرداری این شهر و استان والدواز به افشاگری علیه سیرک فریبکارانۀ فرقۀ رجوی که با جمع آوری سیاهی لشکر خریداری شده پرداختند.

این سیرک مسخره هر سال به مناسبت سالگرد آغاز اعمال تروریستی این فرقه  در ایران و نیز سالگرد دستگیری مریم رجوی توسط پلیس فرانسه در سال ۲۰۰۳ به اتهام اعمال تروریستی و پولشویی برگزار می شود.

شهروندان فرانسوی ساکن شهرک «اورسوراواز» و همسایگان مقر مریم رجوی ضمن استقبال گرم از این فعالیت افشاگرانه، ضمن محکوم کردن اعمال تروریستی و جنایات فرقۀ رجوی تنفر خودشان از این فرقه و خواستشان مبنی بر اخراج آنها از شهرشان را ابراز می داشتند.

به نوشته انجمن یاران ایران، این سلسله فعالیت های افشاگرانه در توضیح و بیان ماهیت تروریستی و فریبکارانۀ فرقۀ رجوی و شوی پوشالی آن در مناطق مختلف پاریس و حومۀ آن توسط اعضا و مسؤولین سابق این فرقه تا روز برپایی سیرک مسخرۀ مریم قجر در ویلپنت پاریس ادامه خواهد داشت .

مراسم ویلپنت امسال در روز ۳۰ ماه ژوئن در حومۀ پاریس می باشد.

گزارش تصویری این افشاگری ها را در زیر می بینید:

اطلاعیۀ شماره (۳) پخش صدها بروشور و تراکت در مقر مریم رجوی ( اورسوراواز )

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=15560