• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه یکی از زنان جدا شده از فرقه رجوی خطاب به منصوره رضائی: می خواهم به ادامه سوء استفاده فرقه رجوی از خانواده خود خاتمه بدهی!

  • کد خبر : 14686
  • 14 می 2018 - 12:25

بتول سلطانی، یکی از اعضای جدا شده از فرقه رجوی برای منصوره رضایی از اسیران این فرقه نامه نوشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

منصوره جان سلام، درگذشت خواهر مهربانت مرضیه را تسلیت عرض می کنم، او که در اثر عدم دسترسی به موقع به دارو و درمان در سن ۵۰ سالگی درگذشت.

به عکس بالا نگاه کن این عکس را فرقه رجوی ساخته به فرصت طلبی و میوه چینی و سوء استفاده رجوی ازخانواده خودت، شاید تو آن ایام کودکی بودی اما رجوی به ناحق صاحب خونها شد.

همان لیستی که مریم رجوی همواره در ضیافتها و سورچرانی های خودش نشان پارلمانترها می دهد و با اون لیست کشته دکان سیاست بازی به راه انداخته است.

چرا فرقه آن همه در نشستهای طولانی سعی می کرد بگوید که کاظم رجوی برادرش در سوئیس  باعث شده که رجوی در زندان اعدام نشود برای اینکه پرونده خیانت رجوی به همه رفقایش و اینکه دنبال رسیدن خودش به رهبری و قدرت است بر ملا نشود.

اسناد افشاگری رجوی و همکاری وی با ساواک اصلی ترین دلیل اعدان نشدن وی بوده است.

اینکه چرا آذر رضائی، خواهرت را با وجود طفلی در شکم و همسر آذر نفر دوم فرقه یعنی موسی خیابانی چرا در پایگاهی در ایران باید بمانند و رجوی خودش آنطور که گفتم فرار کرد و بعد چگونه محل دقیق آنها لو رفته و همگی را رجوی به کشتن داد. اما پاسخ این سوآل را هم من می دانم و دلیلی نداشت جز آنکه رجوی رقیبی برای خودش نمی خواست .

مهین رضائی خواهرت از نفراتی بود که خودش بسیار مسئله و مشکل داشت و همینطور همسرش آقای علی زرکش که افشاگریهای مربوط به زدن علی زرکش توسط مامور رجوی در اینترنت هست.

اما فرقه دنبال گسترش لیست کشته های خانوداه رضائی ها بود و در نهایت هم  برای خلاصی از او با انواع شیوه ها او را به عنوان فرمانده ای در عملیات فروغ جاویدان فرستاد و وی در آنجا کشته شد.

از آن پس اسم او بر روی خواهر دیگرت مرضیه رضائی گذاشته شد، مرضیه هم خودت می دانی کم مشکل نداشت اما فرقه او را به کشتن داد چرا که او با بیماری سختی دست به گریبان بود و درست در زمانی که نورچشمی های رجوی مرتب به خارج در تردد بودند وی همچنان در عراق نگهداشته شد تا بیماری آنقدر پیشرفت کرد که که رجوی خیالش قطعی شد که کشته دیگری به لیستش اضافه خواهد شد.

بلاخره در اثر لجاجت های رجوی و عدم امکانات و دسترسی به دکتر و درمان مرضیه هفته گذشته در سن ۵۰ سالگی مرد و من بشدت از این سوگ برانگیخته شدم.

فرقه، شتابان سراغ برادرت ابوالقاسم رضائی رفت از وی مصاحبه گرفت و تأییدیه که مرضیه چقدر و چطور وفادار به رجوی بود تا مبادا به اذهان این مبادرت کند که در اثر عدم رسیدگی وی فوت شده است. حالا از تو می خواهم که به ادامه سوء استفاده فرقه رجوی از خانواده ات خاتمه بدهی.

اصلا حاضر به انجام مصاحبه های دیکته شده و تلقین شده فرقه نشو و در اولین فرصت خودت را از شر این فرقه خلاص کن و به جامعه آزاد و مستقل وارد شو.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14686

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی