• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سال قیام برای فروپاشی فرقه رجوی

  • کد خبر : 14202
  • 17 آوریل 2018 - 9:05

مریم قجر باید بداند که امسال هم مانند سالهای گذشته سمت و سوی آنان فروپاشی تشکیلاتش خواهد بود چون سال گذشته در یک نگاه شاهد بودیم با تمام دود دم هایی که فرقه  به راه انداخته بود چقدر از فرقه جدا شدند و دست به افشاگری زدند .

بر خلاف شروع هر سال که مریم قجر نامی برای آن انتخاب می کرد و حتماً در آن از سرنگونی خیالی حرف می زد امسال دیگر خبری از اعلام سرنگونی نبود و به این کلمه بسنده کرد که امسال سالی سرتاسر قیام خواهد بود و این قیام و انقلابی است تا پیروزی .

سئوالی که به ذهن می زند چرا مریم قجر دیگر سخنی از سرنگونی بیان نکرد ؟ راستی سالها از عناوین دکل سرنگونی ، استارت سرنگونی ، سین سرنگونی و مرحله سرنگونی برای فریبکاری استفاده نمودی چه شده که به یک باره به فکر قیام افتادید ؟ کدام یک از تحلیل های شما درست بوده است ؟ بالاخره چند بار طی سالهای گذشته باید دکل و مرحله و سین را نشخوار کنید و یا چند سال باید استارت بزنید تا موتور تشکیلات روشن شود تا به قول خودتان به سرنگونی برسید ؟ چرا سعی دارید افراد خود را فریب دهید ؟
اگر چه برای اعضای شما که هنوز در چنگال تشکیلات و سیستم مغزشویی فرقه قرار دارند جز این هم انتظار دیگری نباید داشت .
چیزی که در این سال برای همه روشن شد حضور رودی جولیانی جنایت کار می باشد که مریم قجر از او به عنوان دوست روزهای سخت اشرفی ها و دوست دیرین به اصطلاح مقاومت یاد می کند .
راستی از کی رودی جولیانی دوست شما بوده که کسی خبر نداشت ؟ از کی حمایت از تروریست ها نام دوست گرفته است ؟ مریم قجر البته در این عید نهایت زبونی اش را نشان داد و این بار مدال به اصطلاح ایران آزاد را به رودی جولیانی جنایت کار اهدا می کند تا نشان دهد که تا کجا در همسویی با غرب علیه ایران همراه است .
وای بر نیروهای وا مانده در فرقه تروریستی رجوی که برای خوشامد گویی جنایت کار غربی رودی جولیانی دست زده و به شادی می پردازند . تا کجا رجوی جنایت کار مغز شمایان را پوک کرده است که قدرت اندیشیدن هم ندارید ؟ البته برای نفراتی که زیر مستمر مغزشویی رجوی قرار داشته باشند حق ندارند که اندیشه کنند و به گذشته فکر کنند و …. .
مریم قجر با رفتن به آلبانی و آوردن جولیانی قصد داشت که به نیروهای خود انگیزه دهد که اکنون از حمایت کامل جناح جنگ طلب آمریکایی برخوردار است و باید به آنان اتکا داشت ولی مریم قجر نمی داند که سیاست گذاران غربی هیچ ارزشی برای آنان قائل نیستند و از آنان در مقابل ایران فقط به عنوان اهرم ابزاری استفاده می کنند .
به مریم قجر تبریک می گوئیم که بعد از چند سال بالاخره به تمام ادعاهای رجوی لگد زده و عنوان داشته که امسال سال قیام های سراسری باشد و دیگر خبری از سرنگونی و شعارهای مسخره گذشته نیست .
این شعار خیال نیروهای فرقه تروریستی رجوی را در آلبانی راحت کرد که زیاد دلتان را به سرنگونی خوش نکنید و باید ابتدا به دنبال قیام باشیم شعاری که از ابتدا در استراتژی تولیدی رجوی وجود نداشت .

یادداشت از هادی شبانی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=14202

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»