• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سخنگوی مرده فرقه رجوی در اسلو سرش را از غار در آورد!

  • کد خبر : 12437
  • 03 ژانویه 2018 - 11:18

راستی سخنگوی فرقه رجوی چرا مثل سابق خودش را مطرح نکرد. همانطوریکه سابقا اگر پیامی از سوی سخنگوی مغلوب می آمد با آب و تاب فراوان هم در سایت های رسمی و هم در تلویزیون دروغین فرقه ظاهر شده و تا مدتها چند دوجین مقلدین به نام مفسر در سیمای دروغین ظاهر می شدند و در باره پیام سخنگو روده درازی می کردند .
راستی به چه دلیل چراغ خاموش آمد و رفت ؟ به چه دلیل است مسئولین فرقه می ترسند پیامش به گوش حتی اعضای خودش در مقر اشرف ۳ برسد ؟ به چه دلیل نمی خواهند صدایش را مردم و هوادارانش بشنوند ؟
باید گفت سخنگوی خاموش ای نبار با ترس و با ریسک بسیار همین قدر را پذیرفت تا از اسلو در شرایط حاضر پیام داده و تابو شکنی کند خودش هنر است کمتر کسی توی دنیا هستند چنین ریسکی بکنند، فدا و صداقت که جزء سر لوحه مکتب مجاهدین است فقط در مسعود رجوی متبلور است و لا غیر ! اما از شوخی گذشته سخنگوی فرقه باز هم شرط و شروط گذاشته اولاٌ بی نام و نشان باقی بماند دوماٌ سیمای دروغین روی پیامش تبلیغات نکند که یک وقتی خدای ناکرده تناقض دانی اعضای سر باز نکند و به صورت رگباری بیرون نزند خدای ناکرده اتفاقی نیفتد از سوی اعضایی که یقه رهبران را بگیرند ، سوماٌ شتر دیدی ندیدی ، کی بود کی بود من نبودم راوی نقل می کند و قصدش این بود یادی از گذشته کرده باشد ، گذشته ای که همواره در صدر خبرها درونی و بیرونی بود وای عجبا عجبا چه روزگاری داشتیم .
البته بنده هم تحلیلی دارم شاید مسئولین در این فکرند قبل از این که زره بر تن و فولادین سخنگوی به میدان آید برای این که اعضای ناگهان سکته نزنند و ایضاٌ هواداران در اقصی نقاط دنیا یک دفعه سنگ کوب نکنند مصلحت دیدند قبل از آمدن بویش را بگیرند تا وقتی شرایط فراهم آمد یعنی به لحاظ ذهنی و عینی از جمیع جهات جور جور بود آن زمان امام غایب ظهور کند و سکوت را بشکند بیدار باش زده طلیعه صبح را به همه نوید دهد .
ارابه و دورشکه مریم قجر در راه است تا دست افشان، هلهله کنان ، فیثاغورت فرقه از آلبانی روی دوش غم پروران به تهران آید! آرزو بر جوانان عیب نیست به همین خیال باش تا صبح دولتت بر دمد!
یادداشت از گلی

انتهای پیام /  انجمن نجات مرکز مازندران 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=12437

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی