• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ترفندهای فریب کارانه فرقه رجوی برای انتقال افراد به «اشرف ۳» / احتمال درگیری داخلی در فرقه رجوی

  • کد خبر : 11966
  • 09 دسامبر 2017 - 11:59

بنا به اخباری که از درون فرقه به دستمان رسیده است، مریم رجوی با طرحی فریبنده و دروغین می خواهد کم کم و به مرور زمان و البته بی سر و صدا با ترفند تغییرات سازماندهی، نیروها را از مقر فعلی در تیرانا منتقل نماید. با این کار که به شکل بازی شطرنج انجام می شود افراد به محلی دور افتاده، ایزوله و در خارج از شهر به اسم اشرف۳ جابجا می شوند.

قبلا می خواستند این انتقال به صورت کامل و یک جا انجام شود اما عموم نفرات نپذیرفتند که به زندانی دیگر و اشرفی دیگر منتقل شوند. در حال حاضر به مرور زمان و با ترفند تغییرات سازماندهی افراد را پله به پله دارند به این محل از قبل مشخص شده می برند.

ریل کار هم به این صورت است که اول از نفراتی که به دلایل وابستگی اعتراضی ندارند که عموما از افراد رده بالا هستند شروع می کنند و آنها هم برای ترغیب دیگران شروع به تعریف و تمجید می کنند که افراد به این جا به جایی دافعه و اعتراض جدی نداشته باشند. طی چند روز گذشته در حال آماده سازی این جا به جایی هستند و مقداری از وسایل را با کامیون برده اند. اما این کار هنوز با مخالفت تعداد زیادی مواجه شده است.

سرکردگان این تشکیلات فرقه ای با وعده و وعیدهای پوشالی و اینکه وضعیت در آنجا خیلی بهتر خواهد شد تلاش دارند تا افراد مخالف و ناراضی را هم وادار به این جا به جایی به زندانی بزرگ و ابدی نمایند. اکنون تشنج میان افرادی که مایل به رفتن هستند و افرادی که مقاومت می کنند بالاست و گفته می شود که احتمال درگیری داخلی وجود دارد.

شاید برای کسانی که با این تشکیلات آشنایی ندارند چیز جدی و مهمی نباشد، ولی برای اینکه بیشتر این موضوع فهم بشود اشاره کوتاهی می کنم. این جا به جایی به خاطر این است که افراد از رفتن به خیابان و پارک و فروشگاه که دنیای آزاد محسوب می شود منع شوند. ورود به دنیای آزاد برای کسانی که در حصار و محدودیت هستند و مدام دروغ به خوردشان می دهند راه خلاصی را هموار می کند. با ورود افراد به خارج از تشکیلات فرقه ای آنان به دروغها و ترفندهای این فرقه پی می برند و فرار آنها از تشکیلات محصول کار خواهد بود.

هدف فرقه رجوی از هرچه دورتر کردن افراد از دنیای آزاد این است که بتوانند به راحتی روی آنها کنترل داشته باشند و آنها را چند صباحی بیشتر در زیر یوغ خود نگاه دارند و به صورت موقت هم که شده جلوی موج ریزش نیرو و فروپاشی تشکیلات را بگیرند. این کار در محیطی در دوردست و ایزوله برایشان راحت تر انجام می شود. اینجاست که دم خروس فریبکاری این فرقه این چنین بیرون می زند.

من که ۳۰ سال و اندی در این تشکیلات بودم و تازه پا به دنیای آزاد گذاشته ام این را می دانم و دیده ام که این تشکیلات فقط با حصار و دیوار و زندان سرپا می ماند و اگر محیطی ایزوله وجود نداشته باشد تشکیلاتی هم وجود نخواهد داشت.

باید به مریم رجوی گفت که الان با فریب تغییر سازماندهی و جا به جایی به مکانی بهتر نمی توانی عزم و اراده کسانی که مخالف این کار هستند را از بین ببری و آنها را در چنگ خود اسیر نگه داری. دوران عوض شده است و زندان سازی دیگر جواب ندارد و اشرف دیگر تکرار نخواهد شد.

یادداشت از محمد هاشمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11966