• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فرقه رجوی تمام اخبار را به نفع خود تبلیغ و در ذهن اعضا می کند

  • کد خبر : 11355
  • 28 اکتبر 2017 - 10:45

این گفته مسعود رجوی را باید همه آنهایی که در عراق عضو فرقه  بودند خوب بیاد داشته باشند: “دندان آمریکا را بکشید”.حال باید پرسید این دندان را چه کسی باید بکشد؟ کسی که هر شب به بهانه ای در اشرف در عراق آنها را مهمان میکرد و مدام مجیز آنها را می گفت و حالا هم سناتورهای آمریکایی را دعوت می نماید و با آنها عکس می گیرد و پز می دهد و تمام سیاست هایش را با آمریکا کوک می کند؟

باید از هر چیزی برای فشار آوردن به نیروها استفاده کرد و این هم یکی از همین شیوه ها بود که به عنوان یک بحث ایدئولوژیک و سرفصلی شده بود و هر کس باید میرفت فاکتهای خودش را در این رابطه می خواند و خودش را نقد و تحلیل می کرد که از آمریکا انتظار کمک داشته است. اما در طرف دیگر سناتورهای آمریکایی را می دید که اصلی ترین عناصر کمپینهای این فرقه بودند و با پولهای کلانی که دریافت می کردند همانطور که خود رجوی در نشست عمومی به اعضای فرقه اعلام کرد سناتور توریسلی برای یک سفر سه روزه به عراق فقط ۲۰۰ هزار دلار علاوه بر هزینه ها دریافت کرد. این تناقض یا پارادوکس را چگونه و به چه شکلی باید حلاجی نمود؟ اما مهم این بود که بتواند با آن به اعضا فشار بیاورد و آنها را با موضوعی سرگرم سازد.

این ها تا زمانی بود که در عراق بودند. حال که به آلبانی آمده اند داستان طور دیگری شده است. حالا سرفصل شده ریاست جمهوری ترامپ و همه باید تا این سرفصل و یعنی تا پایان دولت دونالد ترامپ دشمن ایران و ایرانی تعهد ماندن بدهند و طبق نتایج و نظر سنجیهای این فرقه در سال اول یا دوم این دولت، رژیم حاکم بر ایران سرنگون خواهد شد و این فرقه در ایران حکومت را بدست خواهد گرفت و هر کس بعد از آمدن ترامپ از فرقه برود خائن است.

خوب این هم بخشی دیگر از نمایشهای رجوی است. اما از همه اینها جالبتر این است که هنوز دونالد ترامپ بر مسند قدرت تکیه نکرده یک مشاور عرب زبان به نام ولید فارس که یکی از جیره خواران این فرقه است و تامین مالی می شود تا در فاکس نیوز و رسانه های جنگ طلب آمریکایی بیاید به اسم مشاور رهنمودهای لازمه را بدهد اعلام کرد که دولت ترامپ فرجام را قبول ندارد. همین خبر کافی بود تا فرقه آن را در بوق و کرنا کند و به عنوان یک پیروزی بزرگ قلمداد نماید و بخواهد با آن به نیروهای خود جان تازه ای ببخشد، بگذریم که این فرقه نه به سایر خبرها و نه حواشی آن پرداخته یا می پردازد و اخبار را صرفا به نفع خود بیان و تبلیغ می کند.

همین فرقه که به اعضای خود فشار می آورد تا دندان آمریکا را بکشند و آن را یک بحث سرفصلی بیان می کند و هنوز نیز ادامه دارد، در یک فقره نعل وارونه زدن، به اعضای خود این حرف ترامپ را یک پیروزی سریع الحصول عنوان کرده و شایان جشن و سرور می داند و در یک نمایش مسخره برای اعضا با پخش شیرینی و نمایش فیلم سینمایی آن را جشن گرفته تا به اصطلاح روح تازه ای در کالبد این مرده و جسد بی جان و فاسد بدمد.

حال باید از رهبران این فرقه پرسید شما که در یازده سپتامبر بعد از انفجار برجهای دوقلوی نیویورک در قرارگاه باقرزاده در عراق جشن گرفتید و در همان سالن عمومی خود هورا کشید و مسعود رجوی گفت که دو شاخ امپریالیسم شکست، الان چگونه است که در رابطه با این حرف ترامپ هم جشن میگیرید و استراتژی خود را به دم ترامپ گره زده اید؟

راستی کشیدن دندان آمریکا چه شد و آن زمان از دهان چه کسی این گنده گویی در آمد؟

یادداشت از حسین نجات – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11355