• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مریم رجوی باید منتظر تلافی اعضا باشد

  • کد خبر : 11257
  • 22 اکتبر 2017 - 13:53
بازم از تازه های فرقه بگیم که چگونه عمر آدم ها را بر باد سرنگونی موهوم می دهد. این روزها فرار از فرقه زیاد شده و سازمان به هر بهانه ای پول افراد را قطع می کنه، تا ببینیم نوبت ما کی می رسه که پول ما رو هم قطع بکنن و اینها باید منتظر انفجار نفرات و آوار شدن روی سرشان باشند.

مریم رجوی باید بدونه که بعد از ناپدید شدن آن گور به گور شده دیگر باید دست از مبارزه برداره و کم حرف از سرنگونی بزنه، چون در آلبانی باید خودش سرنگون بشه، چون مردم ایران خوب دیدند که عمر جوانها را گرفته اند و در اینجا بدون هیچ پولی آنها را در خیابانها رها می کنند. این همان مردم داری مریم بود که ما معنی مردم داری را هم فهمیدیم. مگر اینها نبودند که برای شما دست به هر کاری زدند؟ پس چرا باید در آخر خط به این گونه آنها را به امان خودشان رها کنید؟ تا کی می خواهید چهره کریه خودتان را مظلوم نشان بدهید؟ با این کارهایی که شما می کنید معلوم است که چقدر قدرت پرست هستید که حتی همان فرماندهانتان از کارهایتان می ترسند و پا به فرار از دستگاه کثیفتان می گذارند.

این شما هستید که باید سرنگون بشوید تا دوستان در زنجیر ما آزاد زندگی بکنند. هر چند هم که ما هنوز کاملا آزاد نیستیم و ما در گرو آن پول کثیف شما گیر کرده ایم و شما باید بگویید که چه توافق کثیفی سر ما انجام داده اید که دولت آلبانی و کمیساریا هم از ما پشتیبانی نمی کنند و در همه امور کار شکنی می نماید. یک روزی این توافق بیرون می زند و مشخص می شود شما چه غلطی کرده اید و چه معامله ای با آقای گوترز انجام داده اید که جای خودتان را خوش می بینید. باید منتظر تلافی ها باشید.

با آن مزخرفاتی که به خورد ما در بحث انقلاب دروغینتان دادید باید بدانید که تمام این چرندیات در بیرون از مناسبات کثیف شما خنده دار است و ظرف چند روز از ذهن ما پاک شد. چون به این کار همه می خندند و می گویند این کارها مال آدمهایی است که در سکت هستند و نه آدمهای انقلابی واقعی. دست شما هم در این جامعه رو است و بی خودی نگویید که ما در جهان یک هستیم و حرف اول را می زنیم و بر بام جهانیم. آن که دروغ نمی گوید و در راه خدا قدم برمی دارد شما نیستید که در راه خود پرستی حرکت می کنید و تا می توانید حتی به خودتان دروغ می گویید که خودتان هم باورتان شده کسی هستید. ولی دیگر تمام شد و باید چشم بر واقعیت بیرون باز کنید و بگذارید نفرات با دنیای آزاد واقعی روبه رو بشوند، بعد می فهمند شما چه اعجوبه هایی هستید که دروغهای خودتان هم باورتان میشود. ولی این بار از دست بورژوازی خلاصی نیست چون خود شما دمتون به دنیای رهبری بورژوازی که امریکا باشه وصله.

مریم رجوی وقتی با مک کین قدم بر می داره معلومه که کجا گیره چون دیگه راهی نداره و باید این بحث را برای دیگران کرد تا بدونن. ولی برای خودش و مک کین و امثالهم این چرت پرت ها را باید کنار بگذارد و صراحتا بگوید که دیگر راه پس و پیش ندارد و چاره ای ندارد جز اینکه دوباره به این مزخرفات رو بیاورید.

وعده ما در اینجا یعنی در آلبانی برای سرنگون شدن فرقه رجوی.

یادداشت از مجید آتش افروز
نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11257