• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وقتی یارانِ شیطان خواب به خواب می شوند!

  • کد خبر : 11232
  • 21 اکتبر 2017 - 11:31
ترامپ، همچون یک سال گذشته که در موضوعات گوناگون حرفهای بی سر و ته و نامفهومی ابراز کرد، درباره ایران هم حرفهایی را تحت عنوان «استراتژی جدید آمریکا» بیان داشت که قبل از هرچیز ناشی از ضعف شخصیتی وعصبانیت وی بود  تا ترسیم یک سیاست مدون که تغییر معنی داری را نشان بدهد. بی اعتنا به حرفهایی که در سخنرانی ترامپ گفته شد، همه چیز همان هست که بود و چیزی تغییر نکرد.دار و دسته‌ی رجوی که در گل و لای بیچارگی و بن بست فرو رفته و بیش از ۲۰ سال است که چشم امید به آمریکا دوخته است، از سه ماه قبل تا دیروز خوابهای پنبه دانه‌ای می دید. در رؤیاهایشان می‌دیدند که ترامپ برجام را پاره خواهد کرد، به جمهوری اسلامی اعلان جنگ می دهد، آنها را به رسمیت می شناسد و سپس برتخت می نشاندشان تا بالاخره شرایطی مهیا شود که رهبر فراری جرأت پیدا کند و از مخفی گاه بیرون بیایداما سخنان ترامپ آب سردی بود که بر سر آنها ریخته شد و از خواب پریدند!حالا باید گره نخی را که برای دخیل به کنگره بسته بودند، محکمتر کنند، خرجهایی که تا به حال نکرده‌اند بکنند و استمالت را به اوج برسانند تا شاید یکی از رؤیاهای پنبه دانه ای به واقعیت بپیوندند.

بقایای مفلوک و بدبخت رجوی البته ژست خود را حفظ کرده اند و اجازه نمی دهند که اشکهایشان از حدقه بر روی گونه هایشان بریزد، مریم رجوی برای سیاست جدید ترامپ، قدم های لازم اجرایی برشمرده است. یعنی تأیید کرده است که سیاست جدید یعنی هیچ در هیچ؛ دوباره همان آرزوهای دیرینه را مطرح کرده است، انگار که این اقدامات به عقل ترامپ و نتانیاهو نمی رسیده است!

از همه مضحکتر این که برای به رسمیت شناخته شدن یک بار دیگر درخواست عاجزانه‌ای داده است که حکایت از بی اعتباری باند بی آبروی رجوی دارد.

یکی از قلم به دستان هوادار باندرجوی در مطلبی در باره صحبتهای ترامپ نوشت:

«در مقایسه با آنچه که آمریکا در چند دهه در دامان ایران ریخته است، شاید و حتما این مواضع جدید ناکافى است، اما خانم مریم رجوى در بیانیه‌ى خود ضمن استقبال از این سیاست جدید، نقاط ضعف این سیاست جدید را بر شمردند… سیاست مماشات با رژیم به قدرى طولانى بوده است که پایان آن براى خیلى ها اساسا به مثابه ى یک فرض در عالم واقعیت هنوز باور کردنى نیست.»

از اوضاع و احوال دار و دسته رجوی چنین برمی آید که (خوشبختانه از آنجا که از رو نمی روند) تا پایان دوران ترامپ سرکار خواهند بود.

ضمن دست و دمبک زدن صوری برای صحبتهای بی سر و ته ترامپ، مجدد به نقطه صفر و پشت در کنگره آمریکا رسیدند، جایی که دقیقاً ۲۰ سال پیش شروع کردند و به جای به رسمیت شناخته شدن از آمریکا توسری خوردند و درون لیست گروههای تروریستی جا گرفتند.

اما از آنجا که هدایتگر این عده، رجویست که در حماقت همتایی ندارد، لالایی های جدیدی برای اذناب عقب مانده اش خوانده که آنها به جز خواب حمله نظامی آمریکا به ایران، خواب دریافت « مابه‌ازاء اموال و تجهیزات و تسلیحات و قرارگاههایشان» در عراق را هم ببینند!

انتهای پیام / ایران دیده بان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11232