• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024

محسن اسدی، فرزند یکی از اسیران فرقه رجوی: رجوی و مزدورانش چقدر ابلهند / من جزو نیروی قدس بودم و خودم خبر نداشتم!

  • کد خبر : 11220
  • 19 اکتبر 2017 - 11:14
 شورای از دور خارج شده فرقه رجوی اطلاعیه ای در سایت درج کرده و در پایین اطلاعیه عکس مرا درج کرده بود و مرا جزء عوامل نیروی قدس ذکر کرده بود!

من محسن اسدی هستم پدرم چندین سال است در فرقه رجوی به اسارت گرفته شده است. برای بروز کردن خودم معمولا سایت های مختلف را چک و مطالعه می کنم. به طور اتفاقی سایت ایران افشاگر فرقه رجوی را چک کردم . شورای از دور خارج شده فرقه رجوی اطلاعیه ای در سایت درج کرده و در پایین اطلاعیه عکس مرا درج کرده بود و مرا جزء عوامل نیروی قدس ذکر کرده بود. اطلاعیه را خواندم خنده ام گرفت . از این بابت خنده ام گرفته بود که من جزو نیروی قدس بودم و خودم خبر نداشتم . معلوم نیست فرقه رجوی این مزخرفات را در رابطه با من و خانواده ها را از کدام منبع به دست می آورد فکر کنم دو یا سه بار برای آزادی پدرم به عراق سفر کردم . آن هم با کلی مشکلات خانوادگی که داشتم. هدف من از سفر به عراق سیاسی نبود. چون من آدم سیاسی نیستم فقط برای آزادی پدرم به عراق سفر کردم. بعد از چندین سال دوری از پدر می خواستم آن را در آغوش بگیرم. واقعا رجوی و سرانش روی هر چه دروغگو را سفید کرده اند. آخه من کجا و نیروی قدس کجا و یا مادران و پدرانی که بعضا با ویلچر به عراق سفر می کردند برای نیروی قدس چه منفعتی دارند .

خطابم به رجوی و سرانش ، واقعا شما چقدر ابلهید . که واقعیت ها را با خاک می پوشانید! دروغگویی را پایه و اساس خود قرار داده اید. پدرم را چندین سال به اسارت گرفتید .مرا چندین سال از محبت پدری به دور کردید. این حق من است پدر داشته باشم .بعد از چندین سال به دنبال پدرم آمدم و می خواستم با پدرم دیداری داشته باشم مانع این کار شدید و در سایت های مضحک خودتان مرا تروریست ذکر کردید . اصلا شما می دانید زندگی یعنی چه . می دانید عواطف یعنی چه . می دانید دوست داشتن یعنی چه . فکر نمی کنم هیچ کدام شامل حال شما شود .  شمائی که از انسانیت به دور هستید اجازه نمی دهید پدر با فرزندش بعد از چندین سال با فرزندی که ترک کرده دیداری داشته باشد. شما از سایه خود می ترسید از طرفی دم از آزادی و حقوق بشر می زنید شما حقوق افرادی که چندین سال آنها را به اسارت گرفته اید را رعایت کنید آزادی پیش کش شما . مطمئن باشید من پدرم ( محمد هادی یونسی ) را از چنگال شما آزاد خواهم کرد .

 

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز اراک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11220

نوشته های مشابه

01می
خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم
فریده پرورش، خواهر چشم انتظار فریدون پرورش

خواهش می کنم دلت برای خواهرت بسوزد، دیگر پیر شدم

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.