• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دم تکان دادن رجوی برای ترامپ

  • کد خبر : 11006
  • 04 اکتبر 2017 - 12:14
بعد از اظهارات ضدایرانی ترامپ، سرکردگان گروهک تروریستی منافقین از این اظهارات به وجد آمده و از آن حمایت کردند. البته این بار اول نیست که منافقین تلاش می‌کنند که خودشان را از اسرائیل هم ضدایرانی تر نشان دهند، پس از روی کارآمدن آقای ترامپ در آمریکا، هرگاه وی علیه کشورمان یا برجام سخنی بر زبان آورده است مورد تشویق و حمایت این جماعت کینه توز قرار گرفته است.این اتفاق البته بی حکمت نیست، خداوند این جماعت غافل را مسخره کرده و قرار است که افشاگر طینت پلید خود باشند و سبب ساز برانگیختن خشم و نفرت مردم از خود.

در زمان جنگ تحمیلی هم این جماعت فرصت طلب و سوء استفاده چی، به امید قرارگرفتن در طرف پیروز، در میان خاص و عام  آبروی نداشته برباد داد، تا آنجا که ۲۰ سال تمام از همه سو بر سر وطن فروشی هو شد.

منافقان با چرتکه انداختن و محاسبات شیطانی، «تعادل قوا» با جمهوری اسلامی ایران را با خدمت به صدام که مورد پشتیبانی غرب و شرق بود، میزان کرده بودند و قریب به سی سال آواره بیابان‌های عراق شدند و طعم هلاکت را چشیدند، بی آبروتر از پیش آنچنان پیشانی به خیانت و وطن فروشی ممهور کردند که تا قیامت پاک شدنی نیست. عقلا در غرب آنها را نجاساتی می‌دانند که از بوی بد آنها باید گریخت.

آن معامله تعادل قوا و قرار گرفتن در اردوی پیروز برای منافقان با وجود داشتن توپ و تانک و سلاح شد ذلت امروز، دربدری و آوارگی در دورترین نقطه دنیا، و برای رهبرانشان ماحصلی جز خزیدن به مخفیگاه‌ها از ترس پاسخگویی و عدالت نداشت، یادمان نرود که دست روزگار چگونه صدام را که انا ربکم الاعلی می‌گفت در حضیض ذلت از ته چاهی بیرون کشید و به بالای دار کشاند.

حکایت دم تکان دادن منافقان برای ترامپ نیز، یادآور همان روزگار است که از قضا در سالروز دفاع مقدس مردم ایران عبرتی برای خردمندان شده است.

مردم مسلمان ایران با صبوری و ایستادگی در هشت سال جنگ تحمیلی و تحمل تحریم های ظالمانه اکنون به اوج اقتدار و صلابت و عزت رسیده اند و در مقابل دشمنانش و از جمله جمعیت ملعون منافق در قعر ذلت از خشم دست و پا می‌زند و چاره ای جز عصبانیت عربده کشی نمی بیند.

فاعتبروا یا اولی الابصار

یادداشت از سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11006