• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رحمان کریمی، خرفت ۸۰ ساله فرقه رجوی چه چیزی را لو داد؟

  • کد خبر : 10982
  • 04 اکتبر 2017 - 13:08

گویا که من انسان خوش شانسی بودم که از سر تصادف ، نوشته ی رحمان کریمی ۸۰ ساله را در رسانه های رجوی دیدم !
چرا خوش شانس ؟
برای اینکه ازروی پاراگراف های انتخاب شده از این شاهکار رحمان کریمی شک و تردیدهای اندکم در مورد ماهیت باند رجوی برطرف شد و از سوی دیگر به میزان صداقت این پیرمرد هم وقوف بیشتری پیدا کردم.
آقا رحمان – به عنوان مرید ۸۰ ساله ی مریم رجوی نوشته است :
« سخنرانی آقای ترامپ رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل ، به حق می توان آن را در سیاست آمریکا ؛ بی سابقه و سرفصلی نوین تلقی کرد. …هدف و مرض اصلی کجاست ؟ چشم دیدن مجاهدین را نداشتن چه خاصه در اعتلا ، پیشرفت و جهانی شدن آن . من به عنوان یک ایرانی اگر سمبل و مظهر اسطوره شیطان هم می رفت پشت تریبون سازمان ملل و گوشه یی از خواست سالیان ملت ستمدیده ایران سخن می گفت ، شیطان پرست نمی شدم اما برایش کف می زدم …»
سطر اول سخنان او در این خصوص که هیچ رئیس جمهور آمریکا این قدر وقیحانه و آنهم در سازمان ملل متحد سخن نگفته ، کاملا درست است!
راست آن است که برابر قوانین همین سازمان ملل متحد، این رئیس جمهور غیر نرمال وهم تسلیم شده ی آمریکا می بایست بخاطر تهدید به نسل کشی ، همانجا دستبند خورده و به دادگاه جنائی معرفی میشد که متاسفانه سازمان ملل متحد فعلا قدرت انجام این کارها را ندارد!
پرسش عبارت ازاین است که این سخنان مجرمانه ی دونالد ترامپ چه مشروعیتی برای مجاهدین رجوی داشت که سبب حسادت دیگران شود؟
بین اعتلای باند رجوی و تهدید جنایتکارانه ی چند کشور عضو رسمی سازمان ملل متحد تواسط ترامپ چه رابطه ی منطقی وعلت ومعلولی درکار است ؟!
همینطور :
«… فقط دشمنان ، بی انصاف ها و بی خبران سیاسی سختشان هست قبول کنند که مقاومت ایران در سخنرانی تاریخی رییس جمهور آمریکا که مثل صائقه بر رژیم و جهان سیاست فرود آمد با تلاش های فوق طاقت ، نقش و سهمی دارند…»
چه فضاحت وچه نکبت و تنگی قافیه ای که گریبانگیر فرقه ی رجوی شده که ازسر استیصال قبول کند که این حرف ها را او یاد ترامپ داده و به او آموخته که با تهدید کشورها مرتکب جرم علیه بشریت گشته وخود نیز بعنوان وطن فروش مطرح گردد!!
بازهم :
«… خانم مریم رجوی رییس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت که من او را یک قهرمان تاریخ خونبار و فلاکت بار امروز میهنم می شناسم بارها و بارها و اخیرا هم به شدت و حِدت نارضایتی اقشار و طبقات محروم جامعه اشاره کرده اند .»
خود حکومت ایران هم به این نابسامانی های اشارات مفصلی دارند و مریم رجوی که سخنان آنها را تکرار کرده ، شق القمری ننموده که شما اورا قهرمان تاریخ بدانید!!
اگر طرح ریزی واجرای حرمسراداری و تلاشی خانواده های مجاهد که عمده کار مریم بوده ، قهرمانی تلقی شود ، آنگاه من با این نظر مشعشع آقای رحمان کریمی موافقم!
ونیز :
«دولت آقای ترامپ می خواهد عرصه را بر رژیم تنگ و تنگ تر کند و این بعد از هشت سال سیاست ننگین اوباما ، خود اقدامی مهم در جهت خواست مردم ایران است . حالا بگذار تا باز هم اربده کشان بی خاصیت و رژیم پرور در باره شجاع ترین شجاعان عصر حاضر یعنی مجاهدین سرفراز خلق ایران ، به نفس زدن بیافتند و کُرکُری بخوانند .»
ازاین جهت که بیشترین تحریم ها در زمان اوباما به مردم ایران تحمیل شد ، سیاست او ننگین شمرده می شود ولی نظر آقا رحمان ما این نیست!
او ازاین مسئله ناراحت است که علیرغم تصمیم اولیه اش درمورد حمله به ایران وسپس سوریه ، با مشاوران متخصص ترش مشورت کرد ودست ازاین حماقت کشید که نمی بایست بکشد!!
دیگر اینکه «اربده» نیست و  «عربده» است که شما آن را بخاطر تهدید مردم ایران از طرف ترامپ می کشید!

یادداشت از وحید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10982

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی