• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

افشاگری: وقتی رجوی حکم کشتن اعضای بریده را داد / آدم کشی برای دار و دسته رجوی همانند خوردن یک لیوان آب است

  • کد خبر : 10885
  • 18 اکتبر 2017 - 9:48

زمانی که در اشرف بودیم، در روزهایی که نشستهای انقلاب پوشالی فرقه حسابی در بورس بود و شبانه روز مشغول این بحث ها بودیم، روزی که باخود مسعود نشست داشتیم .لا به لای صحبت هایش گفت که ما برای سرنگونی یا بایستی ناو هواپیما بر داشته باشیم و از بالاترین و مدرن ترین تکنولوژی نظامی استفاده کنیم و در یک کلام از حمایت ابر قدرتی مثل آمریکا برخوردار گردیم . وی ادامه داد: بایستی با انقلاب مریم به چنین قدرتی دست یابیم و  بعد در ادامه اضافه کرد که اگر نهایتا پیروز شدیم که شده ایم و به قدرت می رسیم ولی اگر پیروز نشدیم هر کدام از شما بایستی لااقل یک نفر از کسانی که از ما بریده و جدا شده اند را بکشید و بعد راحت بروید خودتان را به پلیس معرفی کنید و به زندان بروید.

همچنین وی می گفت که زندان های اروپا هم از هتل های چهار ستاره بهتر و تمیزتر است و راحت مابقی عمرخودتان را در زندان سپری نمایید! حالا شما تصور کنید کسی که ادعای رهبری یک گروه (انقلابی) را دارد از این نوع توصیه ها در نشستی رسمی به نیروهایش دارد یعنی آنها رابه آدم کشی و انجام عمل تروریستی در خاک اروپا دعوت می کند. اکنون که تعداد جدا شده ها از این فرقه بسیار زیاد شده است و روزانه باین جمعیت هم افزوده می شود، هیچ بعید نیست که آنها برای ایجاد رعب و وحشت و برای جلوگیری از خروج نیروها از فرقه، دست به چنین اقداماتی بزند.

پیشاپیش توجه مقامات امنیت کشورهای اروپایی خصوصا مسئولین امنیتی کشور آلبانی و فرانسه را به این موضوع مهم جلب می کنم! آدم کشی برای دار و دسته رجوی همانند خوردن یک لیوان آب است! آنها این کار را یک ارزش می دانند و با کشتن کسی که به هر دلیلی نخواسته با آنها باشد را برای خودشان یک امتیاز مثبت قلمداد می کنند! ازاین رو اعلام می کنم که هر اتفاقی برای جداشده های این فرقه بیفتد مسئولیت این اقدام بی گفت و گو با مسئولین فرقه و مشخصا شخص مریم رجوی است! واقعیت این است که محصول مماشات با فرقه تروریستی این می شود که دار ودسته داعش در کشورهایی مانند فرانسه و ایتالیا و… عملیات تروریستی می کنند و باعث به خاک و خون کشیده شدن مردم بی گناه کوچه و بازار می شوند. همچنین فرقه از این شکاف استفاده می کنند و با از بین بردن مخالفین خودش سعی بر این دارند که جنایاتی که طی سالیان حضورشان در عراق مرتکب شده اند را مخفی نگاه دارند.

یادداشت از الف عباسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10885