• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ماهی سیاه مریم رجوی

  • کد خبر : 10867
  • 26 سپتامبر 2017 - 10:26

مریم رجوی که از نظر از هم پاشیدن خانواده های وابستگان رجوی و تبدیل زنان بیوه شده از طریق زور و خدعه ی عریان به کنیزان بی حقوق رجوی و ایجاد حرمسرا از این زنان مظلوم – اغلب شوهر و فرزند ازدست داده – ید طولا وبی رحمی مثال زدنی دارد – به مناسبت فرار رسیدن آغاز سال تحصیلی بیانیه ای داده که این عمل شرم آورش آن شخص را تداعی می کند که به ده راه نمی دادند و سراغ کدخدا را می گرفت!

درقسمتی ازاین پیام می خوانیم :

« دانشجویان و دانش‌آموزان دلیر، استادان و معلمان شریف ایران!- به‌مناسبت شروع سال تحصیلی جدید به‌همه شما درود می‌فرستم. امیدوارم که این سال برای شما نه تنها سال موفقیت آموزشی و علمی بلکه سال پیشروی و خیزش، برای به‌زیر کشیدن ولایت فقیه و به‌دست آوردن آزادی باشد .»

این درود شما خانم محترمه؟! ، از بدترین الفاظ رکیک برای این اقشار آگاه و فرزندان زحمتکشان بدتر است!

چرا ؟

برای اینکه شما کارنامه ی بسیار سیاهی در زجرکش کردن افرادی ازاین اقشار دارید !

ثانیا، اعتراضات اقشار مختلف که هر ازچند گاهی دراین کشور رخ می دهد ، معمولا مسائل صنفی را هدف قرار داده که امری طبیعی است و بواسطه ی این اعتراضات صنفی ، حکومتی سرنگون نمی شود و مهمتر اینکه جای پایی برای امثال شما پیدا نمیشود!

ماهیت این نوع اعتراضات، مخالفت غیر مستقیمی با طرز تفکر باند رجوی هم هست که حقوقی برای کسی- الا رجوی- قائل نیست ودانش آموزان ومعلمان کشور ، البته که اقبالی به گروه هایی مانند فرقه ی رجوی ندارند!

در ادامه :

«به‌معلمان شریف و به‌انجمن‌ها و کانون‌های فرهنگیان در تمام شهرها و استان‌های کشور درود می‌فرستم و پیشاپیش روز ۱۳مهر روز جهانی معلم را تبریک می‌گویم. باشد که امسال بیش از هر سال دیگر به‌دانش آموزان، درس مقاومت و آزادی بدهید؛ درس جستجو و نوخواهی، درس ماهی سیاه کوچولو و حرکت برخلاف جریان آب و تن ندادن به زور و دروغ و تبعیض حاکم .»

درس مقاومت دادن به بچه ها به معنی این است که از گروه هایی مانند گروه عجالتا و ظاهرا تحت رهبری شما متنفرتر باشند و این هیچ سودی برایتان ندارد و برعکس ، این دانش آموزان در آموختن این نوع درس ها ، ابراز انزجار بیشتری برعلیه شما خواهند کرد!

دیگر اینکه اگر حرکت ماهی سیاه گونه خوب و به معنی بریدن از قفس و رفتن به میان جمع است ، چرا به بندی های خود درکمپ آلبانی اجازه ی این کار را نداده و از آنها میخواهید چند سالی را هم منتظر ماجرا جویی های دونالد ترامپ مانده ، “ماهی سیاه کوچولو” نباشند و مانند گذشته مرغی در قفس باشند؟!

همچنین :

«در دی ماه گذشته دانش آموزان مدارس شوش که در کلاس‌هایشان وسائل گرمایشی نداشتند یک اجتماع اعتراضی تشکیل دادند و شعار می‌دادند:‌ «با دست‌های یخ‌زده چگونه بنویسیم؟ »

آری!

وضع به نحو دلخواهی خوب نیست و ایرادات زیادی دراین مورد وجود دارد، اما من هم به عنوان یک بچه ی سردسیر آذربایجانی ، شاهد روشن شدن بخاری های مدارس دراواخرآذرماه ( با گذشتن ۳ ماه از فصل سرمای  کشنده ی آذربایجان ) بودم که حالا با وجود مشکلاتی که در بعضی از مدارس روستائی وجود دارد ، بجای بخاری کم سو ، از شوفاژ و موتورخانه استفاده می شود و اوضاع به مراتب بهتر از دوران ستمشاهی است!

در مرزبندی با آمریکای سلطه گر و عوامل منطقه ای آنها چه باید بکنند؟

آیا راه تسلیم و دریوزگی  را – شبیه آنچه را که شما پیشه کردید – به آنها توصیه می کنید ؟!

خنده آور اینکه شما با بی موقع مطرح کردن موضوع وآوردن نام نحس ” کمپ اشرف ” ، خواب رفتگان را بیدار می کنید تا جستجو کرده و بدانند که ”اشرف” چه جانوری بوده و البته که دراین راه ضرر می کنید!!

و ایضا :

«هرگونه تحقیر زنان و جوانان و هرگونه نگاه کالایی به زنان را طرد کنید. و بر همه مناسبات و رسومی که مردان را مهاجم، سرکوبگر و خودپرست به‌بار می‌آورد خط بطلان بکشید»

خوب است که مسعودت – والبته با کوشش  ومساعدت خستگی ناپذیر شما – نگاه کالایی نکرد؟؟!

درکنار بردگی جنسی وجسمی که زنان عضو تشکیلات رجوی متحمل شدند ، مردان هم ازاعتبار افتاده وبه بردگی جسمی واداشته شدند وآیا شما اینرا از مردم ایران میخواهید؟!

هیچ انسان عاقلی تصور نمی کند که مردم ایران ، تن به این خفت و خواری بی نظیری بدهد و شما یقینا قیاس به نفس می کنید عزیز برادر!

یاداشت از: صابر

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10867

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی