• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فشار اقتصادی مریم رجوی بر نجات یافتگان / دیگر هیچکس گول ترفندهای کثیف تو را نخواهد خورد

  • کد خبر : 10764
  • 23 سپتامبر 2017 - 10:26

همان طور که در جریان هستید فرقه رجوی در این ماه اعلام کرده اند که مستمری افراد جدا شده در آینده نزدیک بطور کامل قطع خواهد شد. بنا بر خبری که از داخل مناسبات از طریق دوستانم به دستم رسیده است، مسئولین سازمان در نشستها اعلام کرده اند که تا به حال مستمری جدا شده ها را پرداخت کرده اند و افراد جدا شده به یمن پول پرداختی سازمان توانسته اند زندگی روزمره خودشان را بگذرانند، ولی بدلیل اینکه سازمان در حال حاظر پول چندانی ندارد نمیتواند پول افراد جدا شده را بپردازد و بالطبع آنها دچار مشکلات جدی میشوند ولی سازمان هم تعهدی در رابطه با آنها ندارد و خودشان باید مسائل خودشان را حل بکنند.

واقعیت چیست؟ مگر کسی باور می کند که فرقه اروریستی رجوی کمبود پول، آنهم در حد مختصری که به نجات یافتگان می دهد، داشته باشد؟ مگر در هر کنفرانس برای از دور استفاده خارج شدگان آمریکایی برای هر دقیقه هزار یورو پرداخت نمی کنند؟ مگر برای نمایش های مریم رجوی میلیونها یورو خرج نمیکنند؟ مگر برای آوردن جنگ طلبان آمریکایی، عالی ترین پروازها و مجلل ترین هتلها را  رزرو نمیکنند؟ آیا واقعا مشکل مریم رجوی این است که مثلا سازمان توان پرداخت پول ناچیز جدا شدگان را ندارد؟ هرگز چنین نیست.

قصد اصلی فرقه رجوی این است که از این موضوع برای داخل مناسبات استفاده بکنند. همچنان که در نامه های قبلی نوشته ام موج مسئله داری و ریزش و اعتراض در درون تشکیلات شدت گرفته و مریم رجوی و سران این فرقه تمام انرژی خود را برای مهار کردن این وضعیت بکار گرفته اند. به همین سبب میخواهند از موضوع قطع مستمری برای پشیمان کردن نفرات از جدا شدن استفاده نمایند. میخواهند بگویند هر کس بیرون برود دچار بی پولی و سرگردانی میشود و به این ترتیب افراد را بترسانند.

ولی به مریم رجوی باید گفت که هیچکس گول ترفندهای کثیف تو را نخواهد خورد و اینجا پایان دروغگویی و فریب و فشار تو خواهد بود. آلبانی پایان کار تشکیلات فرقه ای تو و شوهرت است. با هیچ ترفندی نمیتوانید کسی را با زور در تشکیلات نگه دارید. این جا عراق نیست که بتوانید افراد را در داخل سیاج و تی وال و غیره محبوس کنید. اینجا کسی دیگر برای شما تره هم خورد نمیکند. باشد که روز فروپاشی فرقه پوشالی رجوی را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

یادداشت از محمد هاشمی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10764

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»