• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مشکل مالی و تخلیه آپارتمان ها بامبول جدید رجوی در آلبانی

  • کد خبر : 10702
  • 18 سپتامبر 2017 - 13:31
مریم رجوی با بامبول بازی هایش هدفی را دنبال می کند.کمی برمی گردیم به عقب، به دورانی که در عراق بودیم.در خصوص تخلیه قرارگاه اشرف بامبول اموال را در آورد و آن همه انسانهای بی گناه را به کشتن داد. بعد به اصطلاح خودش کارزار اعتصاب غذا را راه انداخت. بعد همچنان اعضا را در زیر موشک به کشتن داد تا اینکه نهایتا سازمان از عراق اخراج شد. چرا و به چه دلیل؟
مریم رجوی با این بامبول بازی دو هدف بیشتر نداشته و ندارد. اول اینکه سر پوش بر روی تضادهای داخلی تشکیلات بگذارد و دوم اینکه قدرت کاذب خودش را تثبیت نماید. که البته به هیچ کدام نخواهد رسید و این باتلاقی است که باید در آن همچنان دست و پا بزند تا بیشتر فرو برود.
حالا در آلبانی بامبول مشکل مالی و تخلیه آپارتمانها و قطع کردن پول رهاشدگان را در آورده است. راستی چرا؟
چون بیشتر از دویست و سی نفر در داخل فرقه میخواهند رها شوند و مریم رجوی میخواهد آنها را به هر قیمت که شده در اسارت نگاه دارد.
اگر این تعداد نفر رها شوند که بین آنها تعدادی از مسئولین بالا و قدیمی هم هستند، دیگر از یکان سی صد و سیزده (اشاره به گفته های مسعود رجوی دجال در خصوص ۳۱۳ تن یاران امام زمان عج هنگام ظهور) چیزی باقی نخواهد ماند.
لذا حالا مریم رجوی بامبول کم کردن مستمری و بعد هم قطع مستمری را برای سر پوش گذاشتن بر تضادهای حاد درونی در آورده است، که در نهایت کاری به جز هر چه بیشتر فرو رفتن در گرداب آلبانی نمی تواند انجام دهد.
اینست مجازات کسی که می خواهد خلاف رهایی و آزادی انسان ها گام بر دارد.
یادداشت از  رسول جعفری 
انتهای پیام / بنیاد خانواده سحر
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10702