• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

افشاگری اخبار دروغ فرقه رجوی در کنفرانس بین المللی«اخباردروغ»در پارلمان اروپا

  • کد خبر : 10671
  • 17 سپتامبر 2017 - 10:49

ششم سپتامبر ۲۰۱۷  رضا جبلی به نمایندگی از کانون آوا و به دعوت پارلمان اروپا در کنفرانس “اخبار دروغ” که از طرف گروه اتحاد لیبرال ها و دموکرات ها در محل این پارلمان دربروکسل برگزار شده بود، شرکت کرد.
در این کنفرانس خانم نماینده مریتسی اسکاک، آقای نماینده پتراس اوسترویسویس و آقای نماینده مورتن لوکاگارد و همچنین پروفسورلیزا ماریا نودرت از دانشگاه اکسفورد، پروفسور وینسن هیندریک از دانشگاه کپنهاک سخنرانی کردند.

کنفرانس از ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر ادامه داشت. در این کنفرانس تعداد زیادی از شخصیتهای علمی و دانشگاهی شرکت داشتند.

در این کنفرانس سخنرانان از زوایای مختلف در رابطه با نشراخبار دروغ و هدایت کنندگان پشت پرده آن صحبت کردند و نمونه های مشخص ومتعددی در این رابطه را بیان نمودند.

رضا جبلی ضمن معرفی خود و کانون آوا در رابطه با اخبار دروغ و شیوه های مختلف ان که توسط فرقه رجوی در ۳۶ ساله گذشته انجام شده گفتند:

” من خودم عضو فرقه ای بودم که برای ساختن اخبار دروغ اتاق به اصطلاح فکر درست کرده بود و تعداد زیادی از افراد این فرقه بطور حرفه ای کارشان فقط تولید اخبار دروغ بود و بطور مثال خبری را در ازای پرداخت پول به یک روزنامه گمنام و محلی دراردن می دادند و بعد خودشان همان خبر را بعنوان اخبار مهم و موثق در نشریات خود درج کرده و به اکثر خبرگزاریها و مطبوعات ارسال میکردند البته کار این فرقه در ترویج اخبار دروغ به اینجا ختم نمی شود و انها با پرداخت پولهای هنگفتی سیاستمدارانی را خریده و توسط انها هم این اخبار را ترویج میکنند.

این فرقه بخصوص در ۱۰ سال گذشته بطور مرتب در پارلمان اروپا به انتشار و ترویج اخبار دروغ پرداخته و متاسفانه بعضی از نمایندگان هم انها را در این راه همراهی کرده و می کنند.

در اینجا سئوال من این است که چرا پارلمان اروپا مبارزه با اخبار دروغ را از خانه خود شروع نمی کند و یکبار برای همیشه به فریب و دروغ یک نه بزرگ نمی گوید و ایا وقت ان نرسیده که پارلمان اروپا را از وجود این فرقه ضد انسانی که تعداد بیشماری از شهروندان ایرانی را ترور و کردهای عراقی را زیر تانک های اهدایی صدام له کرد، پاک کرد؟ که حتی به نوزادان اعضای فرقه خود هم رحم نکرد و انها را از مادرانشان جدا و به هزاران کیلومتر دورتر فرستاد و پدران و مادرانشان را هم در اسارتگاه اشرف کشت و شکنجه کرد پس اقایان و خانم ها بیایید مبارزه با اخبار دروغ را از بیرون ریختن این جانی و دروغگوی بزرگ یعنی مریم قجر ملقب به مریم رجوی شروع کنیم.”

در پایان کنفرانس اقای جبلی با نمایندگان و تعدادی از شرکت کنندگان دیدار کردند و به افشاگری علیه فرقه رجوی پرداخته و به سئولات انها مخصوصا در رابطه با بچه ها و خانواده و جدایی انها پاسخ دادند که شرکت کنندگان ضمن تاثر شدید خود درخواست ارتباط بیشتر با کانون آوا و ملاقات با جداشدگان را داشتند که قرار شد در اینده نزدیک کنفرانسی در یکی از کشورهای اسکاندیناوی برگزار کنیم.

انتهای پیام / کانون آوا

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10671

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد