• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه اعتراضی جمعی از خانواده‌های استان قزوین به رئیس جمهور آلبانی

  • کد خبر : 10621
  • 16 سپتامبر 2017 - 10:04

جمعی از خانواده‌های افراد گرفتار در فرقه‌ی تروریستی رجوی از استان قزوین نامه ای اعتراضی به رئیس جمهور آلبانی منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس جمهور محترم کشور آلبانی آقای ایلیر متا

سلام و درود بر شما
عالیجناب همانطور که مطلع هستید اکنون قریب به یک سال است که حدود ۲۰۰۰ نفر اعضای یک فرقه‌ی تروریستی موسوم به “مجاهدین خلق ایران” در کشور شما تحت پناهندگی کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد ساکنند. این افراد سال‌ها در کشور عراق تحت شدیدترین فشارهای روحی و روانی بودند و به‌طور شبانه‌روزی به‌وسیله رهبران فرقه مغزشویی شده‌اند و در طی سال‌های متمادی حضورشان در زندان‌های فرقه‌ی رجوی اجازه هیچ نوع ملاقات، تماس و حتی یک نامه‌نگاری ساده با خانواده خود را در عصر ارتباطات پیشرفته نداشتند. خانواده‌ها پس از سقوط صدام حسین در عراق، با هزاران مشکل و خطر به مقر مجاهدین موسوم به اشرف مراجعه کردند و متاسفانه با برخورد‌های بسیار بد و خشن فرماندهان این فرقه مواجه شدند در صورتی‌که تنها خواسته‌ی آنها ملاقات با فرزندانشان بود. در برخی از موارد فرقه افراد گرفتار را با تهدید و فشارهای مختلف روانی مجبور به برخوردهای خشن با خانواده‌ی خود می‌کرد که نمونه‌های بارزی از همان نفرات پس از مدتی تفکر به‌خود آمده و در سال‌های اخیر در کشور عراق از فرقه جداشدند که شما شاهد سیل جداشدگان از این فرقه پس از انتقال به کشور شما هستید و روز به روز بر تعداد جداشدگان در آلبانی افزوده می‌شود.
عالیجناب اکنون که کشور شما حاضر به پذیرش این فرقه‌ی تروریست و خائن به کشور و مردم خود شده‌است به شما اطمینان می‌دهیم که روزی نیز به کشور و مردم عزیز شما خیانت خواهد کرد چون خیانت‌پیشگی چنان با سابقه و رفتارهای این فرقه عجین گشته که گویی جزیی از ذات او می‌باشد. سران این فرقه بعد از حدود چهل سال حضور در کشور عراق به مردم عراق خیانت کردند و در جریان کردکشی هزاران نفر را قتل عام کردند. این فرقه سابقه‌ی ترور ۱۷۰۰۰ نفر از مردم کاملا عادی و غالباً زن و بچه‌ها را در کارنامه‌ی سیاه خود دارد و اکنون در آرامش و امنیتی که شما درکشورتان برای این گروه تروریستی فراهم نموده‌اید؛ شاهد آن هستیم که خانواده‌های افراد گرفتار در فرقه و همچنین جداشدگان را رسما و علنا تهدید به مرگ کرده است، تنها به این دلیل که خانواده‌ها خواستار ملاقات آزاد با فرزندانشان هستند و نیز افرادی که هر کدام حدود دو تا چهار دهه عمر گران‌بهای خود را درون تشکیلات این فرقه گذرانده‌اند و اکنون که قصد جدایی دارند و می‌خواهند یک زندگی عادی و بی دغدغه داشته باشند را هم به مرگ تهدید کرده است. البته باید به عرض برسانیم که ما خانواده‌ها از تهدیدات این گروه تروریستی هیچ واهمه‌ای نداریم و ما خانواده‌ها برای نجات عزیزانمان چند سال پشت درب‌های بسته‌ی اشرف و لیبرتی در عراق تحصن داشتیم و سران این فرقه هرچه در توان داشتند کردند ولی خانواده ها تسلیم نشدند. ما اکنون بیشتر نگران فرزندان اسیرانمان در چنگال این گروه دژخیم و بدسابقه هستیم و اعلام می‌کنیم هر اتفاق ناگواری برای فرزندانمان رخ دهد مسئولیت مستقیم آن اولا به عهده‌ی سران تروریست این فرقه است و ثانیا چون در خاک شما و تحت حکومت شما هستند بر عهده‌ی دولت مطبوع شما است.
جناب رئیس جمهوردر پایان خیلی دوستانه به شما و کشورعزیز آلبانی توصیه می‌کنیم مراقب این گروه تروریست که دست‌کمی از داعش ندارد، باشید؛ چراکه این فرقه بسیار خطرناک‌تر، بی‌رحم‌تر و بی‌منطق‌تر از داعش می‌باشد. ما خانواده‌های چشم‌انتظار از شما به‌عنوان عالیترین مقام اجرایی در آلبانی و نیز از تمام مجامع بین‌المللی درخواست کمک و یاری داریم.
جمعی از خانواده‌های افراد گرفتار در فرقه‌ی تروریستی رجوی
انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10621