• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

من آن بالایی هستم تو کجائی؟

  • کد خبر : 10489
  • 06 سپتامبر 2017 - 11:26

وقتی رجوی با اعمال خشونت و فشار روحی و روانی نتیجه ای نمی گرفت زمانی که قادر نبود به افراد خود انگیزه دهد تا در راستای اهدافش قربانی بگیرد به روش های دیگری متوسل می شد .


مثلاً در یکی از نشست ها در سالن اجتماعات اشرف یک عکسی را به نمایش گذاشت که گویا دو تا پسر بچه بودند در حال کشتی گرفتن هستند ، بعد با چوب اشاره با یک حالت مظلومانه رو به جمعیت گفت بچه ها اگه گفتید آن زیری کی است ؟ همه سکوت کرده کسی عکس العملی نداشته سپس گفت آن زیری منم .
بعد از این ماجرا ، عکس آن صحنه را که در حال کشتی گرفتن بودند را در همه مقرها نصب کردند حتی در اتاق فرماندهی هر مقری هم آن پوستر را روی دیوار چسباندند .
بعضی از بچه ها با یک حالت عجیبی تحت تاثیر حرف رجوی قرار گرفته و در نشست های کوچکتر به خودشان انتقاد می کردند که ما نتوانستیم به قول رجوی او را به اوج برسانیم چرا که وی احساس می کند من آن زیریم چرا ؟
این دسته فکر می کردند به دلیل کم کاری کادرهای ارتش به اصطلاح آزادیبخش است که وی احساس می کند من آن زیریم ، بیچاره ها اشکال را روی خود برده اند ، البته وی با این تاکتیک و مظلوم نمائی خوب به خال زد چرا که با احساسات افراد بازی کرد و مجدداً تعدادی را به قربانگاه برد .
اما کسانی هم در درون فرقه بودند که از باب تمسخر در محافل خصوصی می گفتند من آن زیریم ، ترفندهای رجوی برای همه کارساز نبود بالاخره کسانی هم بودند که دیگر تاکتیک هایش برای آنها رنگی نداشت .
یک خاطره دیگر ، بعد از عملیات مروارید رجوی دریک نشست جمعی در قرارگاه اشرف در جمعبندی عملیات به اصطلاح مروارید(کردکشی) یک و دو مغرورانه گفت آقای رفسنجانی قصد داشت از روی دیوار بلندتر از قدش عبور کند که ما وارد شدیم و اجازه ندادیم ، سپس در ادامه گفت نظام ایران می خواست ما را در عراق محاصره کند هدف یک نظام ما بودیم اما با هوشیاری آن توطئه را خنثی کردیم ، وی در ادامه افزود صدام زیر بمباران هوائی فلج شده بود کاری نمی توانست بکند.
در این رابطه عزت ابراهیم معاون رئیس جمهور عراق ما را در منطقه السعدیه دید گفت اگر شما نبودید ما هم دیگر وجود نداشتیم در استراتژیک منافع مشترکی داریم این داستان را به صدام هم منتقل کرده بود .
رجوی در آن نشست سرمست و با آن غرور بیجا فکر می کرد برای خودش قدرتی است و احساس می کرد پیروز شده است .
اما حالا روزگار رجوی ها را بنگرید در به در شدند از اشرف به لیبرتی و از لیبرتی به آلبانی ، حال و روزشان در آلبانی به غایت نزار است ضمن این که خودش معلوم نیست به چه سرنوشتی دچار شده است معلوم نیست زنده است یا مرده ، به هر حال فرقی نمی کند وقتی در صحنه نیست یعنی این که مرده است .
اگر در شرایط حاضر اوضاع درونی فرقه را بررسی کنیم بدرستی می توان گفت رجوی حدوداً ۲۵ سال پیش درست گفته بود من آن زیریم ، چرا که شاهزاده عربستانی به زبان اشدش اقرار کرد رجوی آن زیری است .

یادداشت از محمد رضا گلی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10489

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی