• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آخرین شعبده بازی رجوی / از دادخواهی تا واخواهی

  • کد خبر : 10461
  • 05 سپتامبر 2017 - 11:57

شعبده بازی اخیر باندرجوی قابل درک است، واقعاً رجوی بعد از برجام به گل نشسته است، سربر دیوار می کوبد و نمی داند که چه بکند، تمام سرمایه گذاری ده ساله اش و رشوه هایی که برای بحران سازی برسرپرونده هسته ای ایران به این یکی و آن یکی داد برباد رفته است و از این رو قابل درک است که چرا چنین دود و دمی به هوا کرده است.

تردیدی نیست که آخرین شعبده رجوی، یعنی طرح مجدد مسائل سال ۱۳۶۷، با عنوان «جنبش دادخواهی»، برای آن است که امید به آینده را در نیروها زنده نگه دارد و اعضای سرخورده مجاهدین را به نتایج آن دلخوش دارد تاچندسالی بیشتر بتواند آنها را در اردوگاه آلبانی نگه دارد.
البته رهبری مجاهدین کم حافظه نیست اما از سردجال گری، مطرح شدن این موضوع را به برپایی نمایش جدیدش مربوط می داند، یکی از آن اعضای بیچاره، ایزوله و تحت سانسور هم جرأت ندارد بپرسد:
– مگر این ماجرا از همان سال ۱۳۶۷ و به ویژه پس از آن که در دهه هفتاد خاطرات منتظری منتشر گردید شروع نشد که رجوی تصمیم گرفت عدد اعدام شدگان را از چندصد و چند هزار به سی هزار افزایش بدهد و این عدد خیالی را به سازمان ملل و نماینده آن در ایران و سایر ارگانها فرستاد!
– آیا مطرح شدن دوباره این موضوع به مسئله انتخابات و مسائل سیاسی در ایران مربوط می شود یا به تحرکات شما؟ واقعیت این است که اگر هم گاهی نامی از مجاهدین و به مناسبتی در ایران مطرح می شود مرهون و مدیون آرایش سیاسی و شرایطی که در انتخابات و سایر فعالیتهای سیاسی و مطبوعاتی حاکم است، می باشد و به هیچ وجه مربوط به قدرت تبلیغاتی و یا اثرگذاری باند نحیف رجوی ندارد.
– شما اسم و مشخصات واقعی سی هزار نفر را از کجا میخواهید بیاورید؟ دروغ در گفتنش نیاز به مدرک ندارد اما در پرونده سازی شما نیاز به سند دارید که مطلقاً ندارید!
– این که مریم رجوی در جمع تعدادی از دوستان خارجی اش رسماً اعلام می کند که ۹۲۰ تن از کسانی که آنجا حضور دارند شاهدان (زندانیان آزاد شده در سال ۱۳۶۷) هستند که می توانند گواهی دهند، نشان می دهد که قتل عامی در کار نبوده است و اتفاقا زندان محلی برای عضوگیری مجاهدین بوده است.
– این تعداد علاوه بر زندانیان آزاد شده ای است که از سال ۱۳۶۷ بر اثر ندانم کاری و قدرت طلبی رجوی در عملیاتها و صحرای عراق کشته شدند و یا حذف شدند.
– آیا مطمئنید که این هیاهو به سرنگونی می انجامد؟ این بیشترین شبیه پروژه رسواسازی رجوی در کسوت یک دروغگوی بی شرم است که نشان می دهد که این گروه برای پیشبرد اهدافش دست به هر کاری می زند.
– شعبده بازی اخیر باندرجوی قابل درک است، واقعاً رجوی بعد از برجام به گل نشسته است، سربر دیوار می کوبد و نمی داند که چه بکند، تمام سرمایه گذاری ده ساله اش و رشوه هایی که برای بحران سازی برسرپرونده هسته ای ایران به این یکی و آن یکی داد برباد رفته است و از این رو قابل درک است که چرا چنین دود و دمی به هوا کرده است.
– تمامی این تبلیغات کرکننده برای اعضا نیز، فقط و فقط مربوط به این می شود که رجوی در مخفیگاهش نشسته تا خبری از جانب واشنگتن بوزد و دخیل بستن به لابیگران که تا به حال میلیونها دلار از مجاهدین دریافت کرده اند، نتیجه بدهد. اما آنها منبع درآمدی پیداکرده اند که تا مدتها حاضر نیستند آن را تعطیل کنند و به همین دلیل خبری از آن جانب نخواهد رسید.
– آمریکا اگر می خواست و یا می توانست که منافقین را به رسمیت بشناسد و به آنها اعتنایی بکند، تا به حال کرده بود، یادتان بیاید که رئیس جمهور فعلی آمریکا همان کسی بود که می خواست پس از ورود به کاخ سفید برجام را پاره کند!
انتهای پیام / ایران دیدبان
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10461