• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

علت وقفه در کار سایت سحر

  • کد خبر : 10373
  • 03 سپتامبر 2017 - 12:30

همانطور که قطعا متوجه شده اید سایت بنیاد خانواده سحر به مدت چند روز دچار مشکل شد و قابل دسترسی نبود. علت امر این بود که شکایاتی حقوقی به مؤسسه اداره کننده سرور سایت در آمریکا ارسال شده و اعلام گردیده بود که این سایت متعلق به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی و نقض کننده تحریم ها بوده و هویت اصلی گردانندگان آن نیز آشکار نمی باشد.

یک روند حقوقی گسترده با کمک دوستان سایت سحر در آمریکا برای احراز هویت و مشخص شدن مسئولین و گردانندگان سایت که فرقه رجوی به شدت به دنبال کسب اطلاع از آنان می باشد صورت گرفت تا همه چیز روشن شود و سایت به حالت اولیه خود باز گردد.

اگر چه فرقه رجوی توانست با صرف هزینه و طرح دعوی حقوقی چند روزی در کار سایت سحر مزاحمت فراهم نماید، اما این ترفندها هرگز این فرقه را از گرداب مرگی که در آن افتاده است نجات نخواهد داد و راه به جایی نخواهد برد.

سران این فرقه بهتر است بجای گذاشتن انرژی و صرف پول در این نوع فعالیت ها تلاش کنند تا قدری از مشکلات عدیده درونی خود بکاهند و قبل از هر کاری آدم شوند، و این ممکن نیست مگر با به رسمیت شناختن اولیه ترین حقوق انسانی اعضای گرفتار در داخل فرقه، که شامل ارتباط با دنیای بیرون و خانواده هایشان نیز می شود.

اگر رجوی ذره ای در دعاوی دموکراسی خواهی خود صادق بود آنرا در درون تشکیلات خود و در برابر منتقدین و مخالفین طی بیش از سه دهه فعالیت و به اصطلاح مبارزه علیه جمهوری اسلامی نشان می داد، اما مسعود رجوی و دیگر سران فرقه در عمل به اثبات رساندند که شعارهای آزادی خواهی آنان درست مانند شعارهای ضد امپریالیستی در گذشته صرفا برای فریب و جذب نیروست و این فرقه هرگز به هیچ شعاری پایبند نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10373