• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشاگری جدا شده ها: عزم، جزم کرده ایم تمام لوث و کثافات رجوی را افشا کنیم/ آن چوبه دار که در پوستر کذایی نشان ما دادی بماند تا ببینیم سر چه کسی بالای آن می رود

  • کد خبر : 10338
  • 01 سپتامبر 2017 - 23:09

چندی پیش مقاله ای از دوستم به دستم رسید که در سایت فرقه رجوی موسوم به ایران افشاگر از جانب یک نفر به نام علی رضا زیبا یا همان نصرالله زیبا اشاره شده بود که باید تمام نفراتی که از جهنم رجوی نجات یافته اند را اعدام کرد و مثالش را هم از مقاومت فرانسه آورده بود، که الحق در خصوص خائنی مانند رجوی که نه تنها به ملت و کشور خود بلکه به پیروان صدیق و فداکار خود هم خیانت کرده است نمونه و مثال خوبی بود.

به رجوی جنایتکار باید گفت که خیلی اشتباه کردی که این را گفتی. یک سازمان سیاسی در یک کشور اروپایی که ظاهرا مهد دمکراسی هست از این حرفهای بچه گانه نمیزند. بهتر است که فرماندهان بالا که این مقاله را نوشته اند و به نام این نفر داده اند در کارشان بیشتر دقت کنند.

ما نجات یافتگان به تمامی اعضای گرفتار در فرقه رجوی احترام میگذاریم، چون خودمان در آن فرقه بوده ایم و میدیدیم که کسانی که در سیمای به اصطلاح آزادی صحبت می کنند یا درسایت های فرقه مطلب می نویسند تماما دیکته شده و طراحی شده است.

مسعود رجوی را چه به مقاومت فرانسه. در مقایسه، او دقیقا همان نقش جاسوسان نازی را بازی کرده و می کند. او چرا خودش را با مقاومت قیاس میکند؟ مقاومت فرانسه مردمی و علیه متجاوز خارجی بود در حالیکه رجوی با متجاوز خارجی علیه مدافعان وطن همکاری علنی داشت.

این مدت هر کس با خانواده خود تماس گرفت متوجه شد که مجاهدین خلق در اذهان مردم ایران به عنوان خائنین به وطن شناخته می شوند. ای کاش قدری از لاک خودتان بیرون می آمدید تا برایتان ثابت شود چقدر در داخل کشور منفور هستید.

مسعود رجوی باید خودش را با حسن صباح و هیتلر و استالین قیاس کند و نه مقاومت. البته آنها هم وطن فروشی های رجوی را نکردند. او حتی لیاقت این را هم ندارد که اسمی از مقاومت به زبان بیاورد.

در هر صورت مجاهدین خلق اشتباه بزرگی انجام دادند و زود دست خود را رو کردند تا ما نجات یافتگان بتوانیم به مردم و دولت اینجا بگوییم که اینها هنوز هم تروریست هستند و هنوز هم دنبال کشتار حتی اعضای خودشان می باشند، همانطور که خیلی ها را در اشرف سر به نیست کردند.

رجوی احمق، ما را از این مقالات میترسانی، که مثلا ما به لرزه دربیاییم و دیگر افشاگری نکنیم؟ اشتباه میکنی. ما عزم جزم کرده ایم تا روزی که در آلبانی هستیم یا در هر کجای دنیا، تمام لوث و کثافات تو را افشا کنیم و به مردم خودمان بگوییم که این  یک از میلیون هست که ما برای شما گفتیم.

آن چوبه دار و آن اعدام که در آن پوستر کذایی نشانمان دادی بماند تا ببینیم سر چه کسی بالای آن می رود. ما یا رهبران فرقه ضد ملی و ضد بشری رجوی.

آزاد شده از دست فرقه رجوی در تیرانا – زینال شهیدی

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10338

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی