• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

نگاهی به موقعیت فرقه رجوى و وضعیت سوریه و عراق / آیا مریم رجوی آن شیهه هاى مستانه را سر می دهد؟

  • کد خبر : 10215
  • 29 آگوست 2017 - 11:13

 

عملیات نهایى ارتش عراق و نیروهاى مردمى براى تصرف شهر تلعفر که دژ ابتدایى ورود و نقطه آغاز نیروى هاى انقلابى عشائرى فرقه رجوى یعنى داعش براى تصرف عراق بود و رجوى امید داشت با تصرف کل عراق اولا خود را صاحب تاج و تخت ایران کند در ثانى کشورهاى اسلامى منطقه را زیر سلطه شریعت رجوى – داعشى ببرد، آغاز شده است و دولت عراق میرود که آخرین تتمه هاى این جرثومه ترور و وحشت و کشت و کشتار را از ریشه در عراق بخشکاند و لانه شیطانى و دست هاى حمایتگرانه اربابان آن را قطع نماید.

ارتش سوریه و نیروهاى مردمى و نیز دولت لبنان از طرف دیگر، عرصه را بر داعش و دیگر گروه هاى تروریست در آن کشور تنگ کرده و در حال پاکسازى تصرفات این بلاى انسانى که گریبانگیر منطقه و جهان شده است، هستند.

ارتش سوریه نشان داده است که میتواند شر این غده سرطانی را از سرزمینش قطع کند. چشم انداز تحولات در منطقه و اتحاد روسیه و ایران و ترکیه بر علیه این جانیان تروریست باعث شده است که اربابان آنها نیز امید خود از نیات شومشان را از دست بدهند و به کرنر کشیده شوند به صورتى که ائتلاف غربى آنان دیگر قادر نیست حمایت همه جانبه از آنها را داشته باشد، لذا چشم انداز سیر تحولات در منطقه بخصوص در دو کشور عراق و سوریه که با بلاى خانمانسوز تروریسم داعش روبرو بودند، با اتکا به مردم و نیروهاى نظامى خود بساط این جانیان را جارو میکنند. در کشور عراق آخرین تصرفات و سنگرهاى داعش پس گرفته میشود و دوران قدرت نمایى داعش و یا به قول مریم رجوى „انقلابیون عشائر“ عراق به پایان رسیده است.

تنها چالشى که همان اربابان بوجود آورنده و ساپورت داعش در عراق در سر داشته و میخواهند کشور یک پارچه عراق را از هم بگسلند و آنرا تیکه تیکه کنند تا با آن بشود چالشهاى دیگرى در منطقه ایجاد نمایند بحث اعلام همه پرسى استقلال کردستان عراق است که علنا بارزانى گفت با حمایت باراک اوباما و وزیر خارجه اش جان کرى و البته حمایت سران مرتجع بعضى از کشورهاى عرب از جمله عربستان صورت گرفته ( در راستاى منافع آنان و صد البته منافع اسرائیل ) و اعلام تاریخ برگذارى این همه پرسى در آستانه بیرون راندن آخرین تروریستها از سرزمین عراق، خودش گواه نیات شومى است که نمیگذارند ملت مظلوم عراق خواب راحتى به چشم خود ببینند، اما باز اراده دولت و ملت عراق و البته منافع کشورهاى همجوار عراق از جمله ایران و ترکیه و سوریه نمیگذارند که غده اى سرطانى که باعث بى ثباتى و آشوب در این کشورها خواهد شد به سر انجامى برسد و سفر اخیر رئیس ستاد نیروهاى مسلح ایران به ترکیه که در تاریخ جمهورى اسلامى ایران با ترکیه سابقه نداشته است، حساسیت به این موضوع را نشان میدهد و این دو کشور بزرگ منطقه نخواهند گذاشت این چالش امنیتى براى کشورهایشان به سرانجامى برسد و اگر روى آن پافشارى شود چه بسا با قوه قهریه این چالش رو از مسیر خود بردارند و عاملان آنرا هم از اریکه قدرتى که الان در دست دارند به زیر کشیده شوند. حال باید منتظر تحولات سرنوشت ساز در یکى دو ماه آینده باشیم ببینم تحولات به چه سمتى رقم خواهد خورد.

اما فرقه رجوى را نگاه کنیم که زمانى ماندن در عراق و پادگان اشرف ظرف استراتژیکى و بقاء خود میدید و هیچوقت حاضر نبود عراق را ترک کند و به همین دلیل خون هاى زیادى از آدم هاى بیکناهى که در چنبره اسارت خود داشت در این مسیر ریخت و جانهاى عزیزانى را گرفت که خون بناحق ریخته آنها که تنها مسببش مسعود و مریم رجوى بودند یقه آنها را گرفته است و الان فرقه را به چه دریوزگى و زبونى کشانده است و شاهد فروپاشى تشکیلات آنها هستیم و روزانه جدایى افراد از اسارتشان نوید همین واقعیت است.

باید به مریم رجوى این تروریست „ام داعشى“ گفت در زمان اربابت صدام که جیک جیک مستانه بهار تو و شوهر مفقود شده ات بود آیا به زمستانت هم فکرى میکردید!؟

مژده که زمستانت فرا رسید و چه زمستانى با چه طوفانهاى سهمگینى!، آیا امیدت باز به عشائر انقلابى یعنى همان داعش هست!؟

آیا از ارتش آزادت در سوریه و جانیانى که مردم را به صلابه میکشیدند خبرى هست!؟ و آیا از آن شیهه هاى مستانه ات در تعریف و تمجید از آنها باز هم سر خواهى داد!؟

ببین خانم رجوى!

این وضعیتت شما آه همان مظلومانى است که توسط راه و مسیر و استراتژى فرقه ات و البته انقلاب ایدئولوژیکى تان به نیستى کشیده شدند و اکنون در میان ما نیستند.

ننگ و نفرین و نابودى براى شما و اراده تان و مسیرتان.

یادداشت از عبدالکریم ابراهیمی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10215