• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

افشاگری جداشده ها: ترفندهای مسخره فرقه رجوی برای حفظ و کنترل اعضا / می گویند بیرون بروی جهنم از آنِ تو می شود

  • کد خبر : 10017
  • 19 آگوست 2017 - 12:17
این امید را به تمام خانواده ها می دهم که نفرات دارند کم کم به خود می آیند و دور نیست روزی که نفرات همه از این فرقه بیرون بیایند.

من یکی از جدا شده ها هستم که در معرض ترفنده های فرقه رجوی برای ممانعت از خروج بوده ام. شاید الان برای شما تعریف کنم خنده تان بگیرد، ولی برای کسانی که در فرقه مغزشویی شده اند این یک کلام جدی است که تاثیر گذار بوده و مانع از خروج آنها شده است.

من که خودم در آنجا بودم برایم واقعا جدی بود. الان که در دنیای بیرون هستم تازه می فهمم چه شده و مثل شما ها خنده ام می گیرد. این ها موانع ذهنی است که فرقه برای ممانعت از جداشدن ایجاد کرده و استفاده می کند.

این باب سخن بود برای اینکه به شما بگویم که تمام نفرات جوان و آنهایی که هنوز امیدی دارند دوست دارند هر چه زودتر از فرقه جدا شوند، ولی مسائلی هست که باعث می شود که نفرات در جا بزنند و به فکر فرو بروند و دست و پایشان برای فرار بسته شود.

اول می گویند که اگر بروی بیرون خسره الدنیا والاخره می شوی. یعنی جهنم از آن تو است که خیانت کرده ای. این ادبیات مسعود رجوی رهبر فرقه است که همیشه با قران و آیه های آن بازی می کند و برای خود و فرقه اش سوءاستفاده می نماید. در صورتی که باید گفت خائن تو هستی که معلوم نیست در کجا قایم شدی و جرات نداری از ترس جانت خودت را علنی کنی، بعد دم از قران و ائمه میزنی

دوم می گویند که اگر بیرون بروی فاسد و معتاد میشوی و الان خیلی از نفرات جداشده به این مسئله دچار شده اند. حالا من می خواهم بگویم یک نفر آدم بیطرف بیاید و نفرات را ببیند که چه کسی معتاد شده است.

سوم می گویند که اینجا یعنی آلبانی کشور مافیا است و اگر تنها باشی بلا به سرت در میاورند. خیلی ها چند سال است بیرون هستند و ندیدیم به غیر از مجاهدین خلق، که خودشان بزرگترین مافیای قرن حاضر هستند، کسی بلائی به سرشان آورده باشد.

چهارم می گویند که خانواده ات تو را به خاطر جدایی از فرقه طرد می کند و آنها می گویند که ما به تو افتخار می کردیم ولی الان چه شد که از فرقه بیرون آمدی، جواب دوستان و آشنایان را چگونه بدهیم. هر کس که بیرون آمد و با خانواده اش تماس گرفت گفتند تازه سرمان الان بلند است چون از این گروه خائن و جنایتکار و این فرقه تروریستی بیرون آمدی. فرقه ای که به کشور و ملت خودش هم خیانت کرد و می کند.

پنجم می گویند که فرقه رجوی در هر صورت ایران را آزاد می کند و ما روزی به حساب کسانی که جدا شده اند خواهیم رسید و جزای آنها فقط گلوله است. اشکالی ندارد، این را از طرف جدا شده ها میگویم که شما ایران را آزاد کنید، ما خودمان گلوله به سر خودمان میزنیم.

حرفهای خنده دار جواب خاصی ندارد، نهایتا هم می گویند که پول تمام کسانی که بیرون می روند را فرقه می دهد اگر بروید دیگر فرقه به کسی پول نمیدهد که این باعث می شود که شما بدون پول در این کشور باشید.

این ها دلایلی بود که می خواستم به خانواده ها بگویم که در فرقه به این صورت جلوی نفرات را می گیرند. در صورتی که باید گفت آن دوران تمام شده است. الان در چند روز اخیر نفراتی بیرون آمده اند که شاخص تشکیلات بوده اند، ولی الان پی به ماهیت کثیف این فرقه برده اند که به این صورت از فرقه بیرون می آیند.

این امید را به تمام خانواده ها می دهم که نفرات دارند کم کم به خود می آیند و دور نیست روزی که نفرات همه از این فرقه بیرون بیایند.

یادداشت یک جدا شده از فرقه رجوی

انتهای پیام / بنیاد خانواده سحر
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10017