• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
شیره مالی جدید برای اعضای وامانده در فرقه رجوی:

آخرین سرفصل خیال بافی از تریبون آل سعود + فیلم

  • کد خبر : 30101
  • 09 ژوئن 2021 - 11:58

سران فسیل شده فرقه تروریستی رجوی به منظور جلوگیری از بحران خروج اعضای خود، آخرین سرفصل سرنگونی حکومت ایران را از تریبون آل سعود اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، رویای خام بازگشت به ایران و در دست گرفتن حکومت این بار این گونه برجسته سازی می شود که سران فرقه رجوی از تریبون های مختلف بادی در غبغبه می اندازند که آهای مردم ایران، رای ندهید تا ما بتوانیم کشور را به آتش بکشیم و جنگ خیابانی راه بیندازیم.

در جدیدترین این اقدام ها موسی افشار، عضو ارشد فرقه رجوی در گفتگو با شبکه ۲۴ سعودی در یک برنامه زنده در جواب سؤالی درباره برنامه آنها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: مردم ایران در نظر دارند با رأی ندادن، راه را برای سقوط نظام جمهوری اسلامی هموار نمایند و ما به‌زودی به ایران بازخواهیم گشت و حکومت موردنظر مردم را تأسیس خواهیم کرد.

چند وقت پیش هم ترامپ، ارباب سابق فرقه رجوی از طریق جان بولتون مشاور امنیت ملی خود به آنها وعده داده بود همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همراه رجوی در تهران جشن سقوط نظام جمهوری اسلامی را برپا کند ولی این رویای واهی را به گور برد.

شیره مالیدن سر اعضای وامانده و آنهایی که خواهان جدایی هستند همیشه و در سرفصل های مهم سیاسی در ایران جزو تاکتیک های سران فرقه جنایتکار رجوی بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30101

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی