• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اوج ذلت رجوی نمایان شد:

اطلاعیه قطع همکاری فرقه رجوی با مزدور خودش / چرا فرقه رجوی به شهرام نصیری، آدم فروش خودش شلیک کرد؟ / عاقبت بله قربان گویی در فرقه رجوی

  • کد خبر : 30096
  • 08 ژوئن 2021 - 13:44

فرقه سرکوبگر رجوی در اطلاعیه‌ای از قطع همکاری با مزدور سابقه‌دار خودش، شهرام نصیری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، نصیری، همیشه در بین جدا شده ها و مستمری بگیران از فرقه به جهت اینکه اطلاعات و اخبار آنها را به فرقه می داد، به مزدوری و آدم فروشی مشهور بوده است.

وی در تمام دوران زندگی خود مجیزگوی رجوی بوده و همه افراد جداشده، بله قربان گویی های نصیری را در مقابل رجوی شاهد بودند، به عبارت دقیق قلاده فرقه همیشه بر گردن او بوده است.

اما ماجرای قطع همکاری با شهرام نصیری از این قرار بوده که فرقه از وی می خواهد بیانیه ای بنویسد و در آن، افرادی که فرقه معرفی می کند را مزدور نامیده و محکوم نماید.

دست بر قضا، نصیری در آن لحظه روی مدار نبوده و یک بار در مقابل فرقه کلمه «نه» می گوید. نصیری به فرقه این گونه پاسخ داده که اگر من به اشخاص حقیقی که شما می گویید تهمت مزدوری بزنم و آنها از من شکایت حقوقی انجام دهند آیا پشت من خواهید بود؟ در ادامه، تنش میان نصیری و فرقه بالا گرفته و او از انجام این کار سر باز زده است. نصیری یک بار در مقابل فرقه ایستاده و در نهایت فرقه اطلاعیه ای صادر کرده و او را مزدور خوانده است.

ببینید اوج حضیض ذلت در فرقه رجوی را که چگونه به سر بهترین نفر خود شلیک می کند.

ببینید که چگونه یک فرد در فرقه با یک «نه» کوچک مزدور نامیده شده و به چنین سرنوشتی دچار می شود.

البته لازم به توضیح است بیشتر افرادی که از فرقه مستمری می گیرند و در بیرون از فرقه هستند به چنین خواسته ای از سوی فرقه پاسخ «نه» دادند.

در نهایت باید گفت که فرقه با این اقدام خواسته است زهر چشمی از بقیه اعضا بگیرد تا بدانند اگر کوچکترین خطایی کنند بلافاصله با آنها برخورد می شود و بعد اینکه اگر علیه جداشده هایی که افشا کننده فرقه هستند حرفی نزنید شما را به این وضعیت می رسانیم.

پایان افرادی مثل شهرام نصیری که تمام ماموریت های فرقه را کامل و صحیح انجام می دهند، این گونه خواهد بود.

گزارش از: کریم پیمان

انتهای پیام / فراق  

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=30096