• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

پدر و مادر «سهیل ختار» به خون‌خواهی از فرقه رجوی قیام کردند

  • کد خبر : 29565
  • 17 آوریل 2021 - 10:24

تیمور ختار و افسانه مینائی پدر و مادر یکی از قربانیان فرقه رجوی هستند که به دستور رجوی به قتل رسیده است. «سهیل» فرزند این خانواده در سال ۱۳۸۰ همراه پسرخاله اش و با وعده های دروغین با موضوع کاریابی به کشور عراق کشانده شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، سهیل با نام مستعار تشکیلاتی ساشا در سازمان تروریستی رجوی در مقر ۱۵ قرارگاه اشرف سازماندهی شد.

بیژن، عضو انجمن نجات مرکز البرز درباره «سهیل» می گوید:

«وی پس از مدتی کوتاه که متوجه شده بود فریب خورده با مخالفت های مستمر و شدید تقاضای خروج از سازمان نمود. بارها شاهد آن بودم در نشستهای درون تشکیلاتی فرقه موسوم به نشست های عملیات جاری، غسل هفتگی و ایدئولوژیک مخالفت ها و تقاضای خود را عنوان می نمود تا اینکه در یک صبح غم انگیز که برای تنظیف گروهی سلاح کلاشینکف در نزدیکی اسلحه خانه مقر مشغول به کار بود با یک سلاح مورد اصابت گلوله هایی قرار گرفت و عوامل قتل وی عنوان نمودند که خطای انسانی وی حین تنظیف سلاح باعث این اتفاق شده است.

اینجانب و دیگر افراد جداشده که در صحنه اتفاق حضور داشتیم شاهد آن بودیم که وی به قتل رسید. با شناختی که از روحیه و خصوصیات اخلاقی سهیل داشتیم اطمینان خاطر داریم که هیچ خطایی در آن لحظه در کار نبود. وی به دستور رهبری فرقه به قتل رسید و پس از ورود به خاک میهن و آشنایی با پدر و مادر وی در شهر کرج با نگرانی فراوان این خبر ناگوار را به اطلاع آنها رساندم تا شاید بتوانند پیکر فرزندشان را به ایران بازگردانند و در آرامستان های محل زندگی خانواده و زادگاهش دفن نمایند.»

تیمور ختار به همراه همسرش بارها به کشور عراق و قرارگاه اشرف عزیمت نمودند اما عوامل فرقه با شقاوت منحصر به فرد هرگز به این خانواده اجازه بازدید از محل دفن فرزندشان را نداده و در آن سال ها این پدر و مادر در دادگاه های کشور عراق تقاضاهای خود را ارائه مقامات قضائی کردند.

حال بار دیگر با تشکیل پرونده رهبر فرقه و عوامل کشتار وی برای اولین بار در دستگاه قضائی ایران، این خانواده تقاضای اشد مجازات برای رهبر سازمان تروریستی به عنوان قاتل فرزندشان نمودند.

به گزارش فراق، شکوائیه این خانواده که توسط انجمن نجات مرکز البرز منتشر شده را در زیر می خوانید:

باسمه تعالی
دیوان عالی محترم کشور آلبانی
سلام علیکم
با استعانت از درگاه خداوند متعال اینجانب تیمور ختار و افسانه مینائی پدر و مادر سهیل ختار معروف به «ساشا» هستیم که به دست عوامل بی رحم سازمان منافقین به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده که البته سازمان طبق معمول کشته شدن نامبرده را در حین پاک کردن اسلحه عنوان کرده اند. بدیهی است این ادعا به هیچ وجه صحت ندارد زیرا برابر شواهد و مدارک موجود در پرونده ساشا را با هدف قراردادن ۳ گلوله به قتل رسانیده اند. لذا به همین جهت قبلا نیز در رابطه با پرونده فرزند ناکاممان از دیوان عالی کشور عراق تقاضای اشد مجازات عامل یا عاملین را نموده ایم. در واقع ما سه مورد را در پرونده با قاطعیت مطرح کرده و هنوزهم پیگیر با جدیت هستیم.

۱- درخواست اشد مجازات ۲- تقاضای غرامت دیه ۳-.اعاده جسد ساشا به ایران.

این سه مورد از خواسته های قانونی و منطقی اینجانبان می باشد که امیدوارم عدالت و قانون بوسیله محاکم قضایی به مرحله اجرا در آید تا بدین ترتیب تسکینی باشد برای قلب عزادار ما و امیدوارم با اجرای قانون خون این خیل جوانان بی گناه که بوسیله سازمان قتل عام شده اند پایمال نشود تا جهانیان بدانند که دولت ها مجری قانون و طرفدار عدالت می باشند.
با امتنان و احترام تیمور ختار – افسانه مینائی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29565

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود