• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

وقتی بلندگوهای رجوی نوای حقوق بشر سر می‌دهد

  • کد خبر : 29564
  • 17 آوریل 2021 - 10:24

«هر گاه که از بلندگوهای باند تبهکار رجوی، نوای حقوق بشر می شنوید سریعا به خودتان هیتلر و گوبلز را یادآوری کنید تا همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد.»

صحبت از حقوق بشر توسط مریم رجوی آدمی را یاد دروغ هایی می اندازد که هیتلر به وزیر تبلیغاتش «گوبلز » توصیه کرده بود.

پاول یوزف گوبلز، سیاست‌مدار ناسیونال سوسیالیست آلمانی بود که از ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ میلادی مسئولیت وزارت  پروپاگاندای رایش سوم را بر عهده داشت و آخرین صدراعظم آلمان نازی پس از مرگ آدولف هیتلر بود.

او از نزدیک ‌ترین دوستان و همکاران آدولف هیتلر بود و شهرت او تا حد زیاد ناشی از خطابه‌های پرشور و تبحر وی در سخن ‌وری بود.

گوبلز معتقد بود که باید تئوری را با کمی تغییر به گونه ای بیان کرد که دروغ بزرگی ساخته شود.

روایت بدون منبع، شایع‌ترین نمونه استفاده از دروغ بزرگ است و بر اساس آن معمولاً حرفی و یا اخباری گفته می‌شود مطلقا صحت نداشته و اساسا دروغ بوده است ولی به خاطر اینکه از رسانه ها و مطبوعات منتشر می گردد گویی درست بوده و مو لای درزش نمی رود.

گفته می شود که گوبلز خود مبدع تکنیک دروغ بزرگ بوده است که در جنگ جهانی دوم از آن بهره می جست، به ویژه در جنگ با روسیه که در اساس جنگ را آلمان باخته بود ولی چنان در شهرهای آلمان خبر پیروزی آن در بوق و کرنا زده می شد که مردم آلمان که هیچ، مردم سایر نقاط جهان نیز باور کرده بودند که آلمان در حال پیشروی و پیروزی نهایی است.

در اینجا به یک جمله از هیتلر بپردازیم که با موضوع بحث ما بی ربط نبوده و خیلی هم شباهت عجیب و تاریخی در این میان وجود دارد. آدولف هیتلر در کتاب «نبرد من» می‌گوید: «مردم،  شکست آلمان در جنگ جهانی اول را به این دلیل پذیرفتند که یهودی‌های دارای نفوذ در مطبوعات از این تکنیک (دروغ گویی) استفاده کردند. از نظر او این روش مستلزم آن است که دروغ چنان عظیم باشد که هیچ کس باور نکند که کسی آنقدر گستاخ باشد که چنین بی‌شرمانه حقیقت را تحریف کند!»

اکنون شما دقت کنید به تبلیغات دستگاه رجوی در سایت ها، رسانه های مجازی، تلویزیون ماهواره ای فرقه با نام سیمای آزادی، سخنرانی های سران این فرقه و یا کسانی که توسط دلارهای آمریکایی خریداری می شوند؛ نخ نبات تمام این تبلیغات در یک کلام حقوق بشر است! چیزی که نه مسعود رجوی از آن بویی برده است و نه مریم رجوی و نه هیچکدام از سران این فرقه جنایتکار.

«حقوق بشر» همان دروغ بزرگی است که رجوی مستمر آن را در بوق و کرنا کرده و در شیپورهای خود می دمد تا همگان فکر کنند که این فرقه جنایتکار نبضش برای حقوق بشر مردم ایران می تپد. در حالی که همین عناصر دستانشان تا مفرغ در خون بیگناهان مردم ایران آغشته است به ویژه در گسترش تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران توسط آمریکای جهانخوار.

پس هر گاه که از بلندگوهای باند تبهکار رجوی، نوای حقوق بشر می شنوید سریعا به خودتان هیتلر و گوبلز را یادآوری کنید تا همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد.

یادداشت از: سینا نورانی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29564

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی