• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

واکنش عصبی فرقه رجوی به حذف حساب‌های جعلیشان توسط فیس‌بوک / رجوی با فیس‌بوک یا بدون آن محکوم به نابودی است

  • کد خبر : 29483
  • 10 آوریل 2021 - 9:15

سه شنبه شب، فیس بوک در یک واکنش رسمی که توسط اغلب سایت های خبری نیز منتشر گردید اعلام نمود، صدها حساب جعلی سازمان مجاهدین را بسته و حذف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این، یک شکست خفت بار برای رجوی و تمام کسانی بود که تلاش می کردند با نیرنگ و حیله نشان بدهند که هزاران حساب تویئتر و فیس بوک آنها حقیقی است.

وقتی با افشاگری ها از دروغ های فرقه رجوی پرده برداشته شد و مشخص گردید که اکثر سایت های فرقه جعلی بوده و نزدیک هزار سایت توسط چند صد نفر هدایت و کنترل می شوند، کارشناسان فیس بوک به این نتیجه رسیدند که این صفحات فیک را حذف کنند.

هم اینک می توان به جرات گفت که بلافاصله بعد از خبر حذف صدها حساب جعلی فرقه رجوی در شبکه فیس بوک که رجوی بعد از توئیتر، فعالیت هایش را در آن رواج می داد و تبلیغات مسموم می کرد دوران جدیدی شروع شده است. به دنبال این ماجرا می توان حدس و گمان کرد که جنگ میان خانواده ها و سران فرقه رجوی نیز وارد فاز بالاتری از نبرد می شود. خانواده هایی که خواهان آزادی عزیزانشان از اسارتگاه رجوی در کشور آلبانی هستند.

خانواده های اعضای گرفتار می خواهند که این گام بسیار با اهمیت گسترش یافته و به سایر شبکه های مجازی نیز گسترش یابد. آنها می خواهند حقوق بشر پرده از چهره کریه رجوی و فرقه او برداشته و نجات انسان های گرفتار در زندان وحشتناک رجوی در آلبانی را رقم بزند.

بی تردید خداوند با مادران و پدرانی است که سالهاست در انتظار شکستن کمر این فرقه جنایتکار هستند.

واکنش عصبی و از سر استیصال رجوی در سایت های وابسته به خودش را به فال نیک می گیریم. رجوی ها با فیس بوک یا بدون آن محکوم به نابودی هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29483