• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مناسبات ناپاک مجاهدین!

  • کد خبر : 29473
  • 08 آوریل 2021 - 9:22

مطلبی در سایت فراق نظرم را به خود جلب کرد مبنی بر اینکه، رجوی با شگردها و حیله های بسیار عجیبی تلاش می کند افراد حاضر در مناسبات و تشکیلات فرقه را دامن گیر نموده و در نزد خود همچنان به اسارت نگه دارد.

هر روزی که می گذرد و آدمی اخبار این فرقه را می خواند به حیرت آمده و دچار شوک می گردد. واقعا چاه رجوی چقدر باطل است که جهت بقای ننگین خودش دست هر حقه و ترفند کثیفی می زند تا مانع از آزادی افرادی شود که سالهاست که در داخل آن تشکیلات متعفن باقی ماندند.

وقتی خبر ذکر شده را خواندم خیلی دچار شوک شدم. دیدم واقعا چاه ویل رجوی هیچ انتهایی نداشته و روز به روز بر ابعاد فضاحت آن افزوده می گردد.

وقتی این فرقه را دنبال می کردم یک خط در میان در تبلیغات رجوی شنیده بودم که می گویند: «مناسبات پاک مجاهدین».

الان تازه فهمیدم که مناسبات پاک مجاهدین یعنی چه! متوجه شدم که این نیز یکی دیگر از دروغ های سازمان مجاهدین خلق است که تلاش می کند مثل گذشته جامعه را فریب داده و به سمت خود بکشاند.

طبق مطالعات من مسعود و مریم رجوی بسیار تلاش دارند با یکسری القاب متنوع و پر طمطراق تشکیلات خود را بسیار پاک و مطهر جلوه داده و از انزوایی که آنان را در خود فرو برده است خارج شوند، ولی افشاگری هایی که می شود بیانگر این است که امکان خروج آنان از این انزوا وجود نداشته و این سازمان با تمام عرض و طولی که دارد روز به روز در باتلاقی که در آن گرفتار شده بیشتر فرو خواهد رفت.

در همین جا تشکر می کنم از تمام کسانی که با این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مانع از این می شوند که جوانان کشورمان به سمت فرقه ها به ویژه فرقه رجوی سوق پیدا کنند.

یادداشت از: ش. رضایی

یکی از خوانندگان فراق

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=29473

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»