• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فرقه رجوی تازه متوجه شده که چه خاکی بر سرش آمده است

  • کد خبر : 28828
  • 16 فوریه 2021 - 11:16

سخنرانی اخیر رهبر جمهوری اسلامی ایران در مورد حذف و پرت شدن حامیان فرقه رجوی از کاخ سفید، آنها را به شدت خشمگین کرد.

به گزارش فراق، به دنبال این سخنرانی، رجوی در پیامی افسار گسیخته درماندگی خود را ثابت نمود. او که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد شروع به تهدیدهای تو خالی همیشگی با ارتش سیگاری هایش کرد.

پیام جدید منتسب به مسعود رجوی نشان می دهد او آنچنان مستاصل شده است که عربده کشان و بی منطق تر از هر زمان، دیگر نه راه پس دارد و نه راه پیش. آن زمان که رجوی و یاران متوحش وی در کف خیابان های تهران و دیگر شهرها قصد براندازی داشتند، آن چنان ضربات مهلکی خورد که هنوز نتوانسته کمر راست کند چه برسد به حالا که دلش به چهار تا کانون به اصطلاح شورشی پوشالی خوش است که اگر جیره مالی شان نرسد تف هم به صورت رجوی نمی اندازند.

آیت الله خامنه ای در سخنرانی شان به حذف جان بولتون، حامی سبیل کلفت فرقه رجوی در کاخ سفید و همچنین بیرون پرت کردن مفتضحانه شخص ترامپ از گردونه سیاست جهان اشاره نمودند و گویا مسعود رجوی تازه متوجه شد که چه خاکی بر سرش شده است.

همانطور که رهبر ایران اشاره نمودند، جان بولتون احمق در سال ۲۰۱۸ گفته بود که ژانویه ۲۰۱۹ را در تهران جشن خواهد گرفت. این یعنی سبیل کلفت کاخ سفید هم مانند مسعود رجوی سودای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را در سر داشته است و حالا به قول رهبر جمهوری اسلامی ایران، او و رئیسش ترامپ هر دو به زباله دان تاریخ پیوستند و جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه راسخ و قدرتمند پابرجاست.

انجمن نجات استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28828