• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

«حاج سخید سعیدفر» به کمیته ناپدیدشدگان اجباری ملل متحد شکایت کرد: نگران وضعیت برادرم در مقر مجاهدین خلق هستیم

  • کد خبر : 28470
  • 28 ژانویه 2021 - 12:33

«حاج سخید سعیدفر»، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی به کمیته ناپدیدشدگان اجباری ملل متحد شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز گلستان، «حاج سخید سعیدفر» که برادرش «حاج سید» در مقر مجاهدین خلق در آلبانی اسیر جنگی می باشد، از رفتارهای دولت آلبانی به کمیته ناپدیدشدگان اجباری ملل متحد شکایت نامه ای نوشت.

متن شکایت «سعیدفر» از بندر ترکمن-استان گلستان به شرح زیر است:

کار گروه ناپدیدشدگان اجباری یا غیر ارادی ملل متحد  WGEID
کمیته ناپدیدشدگان اجباری ملل متحد CED
دفتر کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد

با سلام و احترام
اینجانب حاج سخید سعیدفر ساکن شهر بندر ترکمن در استان گلستان در شمالی ترین نقطه ایران هستم. برادرم به نام حاج سید سعیدفر بیش از ۳۵ سال پیش در جنگ ایران و عراق توسط نیروهای صدام حسین به اسارت گرفته شد و سپس با فریب و فشار سران سازمان مجاهدین خلق اجبارا به اردوگاه آنها در عراق منتقل گردید.

حاج سخید سعیدفر

بعد از سرنگونی صدام حسین، من برای پیدا نمودن برادرم در چندین نوبت به اتفاق سایر خانواده هایی که عزیزان آنها توسط سران سازمان مجاهدین خلق به اسارت در آمده بودند به کشورعراق رفتم ولی متاسفانه سران سازمان بر خلاف تمامی قواعد و قوانین بین المللی به ما اجازه ملاقات با عزیزانمان در آن اردوگاه را ندادند.

بعدا متوجه شدم که در سال ۱۳۹۴ سازمان مجاهدین خلق به اتفاق تمامی اعضاء خود به کشور آلبانی رفتند که به همین خاطر من مکاتباتی با دولتمردان آن کشور انجام دادم که هیچ توجهی به درخواستهای انسانی من برای ارتباط با برادرم نشد.

«حاج سید سعیدفر» اسیر فرقه رجوی

حال با توجه به شیوع بیماری کوید-۱۹ در سراسر جهان و به خصوص در کشور آلبانی و اردوگاه سازمان مجاهدن خلق که در یک ماه گذشته حداقل ۱۷ نفر از آنها به علت این بیماری فوت شده اند، من و تمامی اعضاء خانواده نگران وضعیت برادرم بوده و از آن کمیته مسئول خواهان رسیدگی فوری به وضعیت جسمی و روحی برادرم حاج سید سعیدفر در مقر مجاهدین خلق در آلبانی بوده و همچنین خواستار ارتباط با وی که به صورت غیر ارادی ناپدید شده هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28470

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم