• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

برادر چشم انتظار «مجتبی نوری»: مادر در حسرت دیدار از دنیا رفت / فرقه رجوی که دم از آزادی می زند آیا به شما ابتدایی ترین آزادی را داده؟

  • کد خبر : 28157
  • 03 ژانویه 2021 - 9:17

مجتبی نوری با انتشار نامه ای به برادر اسیر خود در فرقه رجوی گفت: حمید رضا، فریب خیلی بزرگی را از فرقه رجوی خوردی.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، نامه برادر «حمیدرضا نوری» را در زیر می خوانیم:

حمید رضا سلام خوبی. مادرمان در حسرت دیدن شما از دنیا رفت. خبر داری تا به حال چندین نامه برای شما ارسال کرده ایم. نمی دانم نامه های ما را خوانده ای یا نه .

مادر قبل از این که به رحمت خدا برود چشم انتظار شما بود، منتظر تماس شما بود که با او تماسی بگیری و بعد از چندین سال دلش را شاد کنی! همیشه از من سئوال می کرد و می گفت حمید رضا تماسی نگرفته؟ برای اینکه دلش را شاد کنم به او می گفتم تماس می گیرد نگران نباش. برای من سئوال شده که چرا به شما اجازه نمی دهند با پدر و مادر خودتان تماسی بگیرید. فرقه رجوی که دم از آزادی می زند آیا به شما ابتدایی ترین آزادی را داده؟ وقتی به شما اجازه نمی دهند تماسی با خانواده خود بگیرید چگونه مدعی است که آزاد هستید و آزاد زندگی می کنید؟

حمید رضا فریب خیلی بزرگی را از فرقه رجوی خوردی. خبری دستمان رسیده که در مقری که زندگی می کنی ویروس کرونا شیوع پیدا کرده. نمی دانم به لحاظ جسمی در چه وضعیتی به سر می بری. حمید رضا پدر ما در قید حیات است با پدرمان تماس بگیر و او را خوشحال کن. ما همه نگران شما هستیم. بارها در نامه هایی که برای شما ارسال کردم تاکید کردم خودت را نجات بده، بیش از این خودت را از بین نبر، هنوز دیر نشده ما با آغوش باز شما را می پذیریم .امیدوارم در آینده نزدیک خبر به من برسد که حمید رضا خودش را نجات داده است .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28157

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی