• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی خواستار واکنش تمام خانواده‌ها به افزایش مرگ در «اشرف۳» شد

  • کد خبر : 28115
  • 31 دسامبر 2020 - 13:10

تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی با انتشار اطلاعیه ای از تمام خانواده های اسیران این فرقه خواست تا درباره افزایش مرگ و میر در زندان «اشرف۳» واکنش نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در متن اطلاعیه این تشکل آمده است:

در دو ماه اخیر خبرهای نگران کننده از داخل زندان «اشرف۳» بیانگر وضعیت وخیم اردوگاه اسرای گرفتار در دست رجوی جنایتکار می باشد. در یک خبر موثق از بیمارستانی در آلبانی آمده است که بیش از ۲۰ نفر از ساکنین کمپ مانز (اشرف ۳) در سرد خانه نگهداری می شوند زیرا بر اثر کرونا فوت کرده اند.

برخی از درگذشته های فرقه رجوی در بیمارستان دولتی  به اسم «ننه تِرزا»  واقع در شهر تیرانا (پایتخت آلبانی) و یا در بیمارستان دیگری تحت عنوان بیمارستان «آمریکایی ها» واقع در تیرانا و همچنین در بیمارستان دولتی واقع در بندر «دورِس» نگهداری می شوند.

طبق اخبار رسیده، سران فرقه رجوی با مقاماتی که جیب آنها توسط فرقه پر می شود وارد لابی شده، فوتی ها را در سردخانه این بیمارستان ها نگهداری می کنند تا با دفن یک به یک و اعلام خبر فوتی ها،  شوک خبری از درون فرقه به بیرون منتشر نشود.

علت این لاپوشانی به این بر می گردد که آنان همواره طوری وانمود کردند که ویروس کرونا درکمپ اشرف ۳ وجود ندارد و آنان توانسته اند این بیماری را کنترل کنند. با این اوصاف حساب کنید که اگر تعدادی فوتی در داخل کمپ داشته باشند چه وضعیتی به وجود خواهد آمد؟

متاسفانه به دلیل عدم اجازه و دسترسی تماس با درون کمپ توسط خانواده ها، کسی از آمار واقعی فوتی های ویروس کرونا خبر ندارد اما آنچه قطعی می باشد اینکه کرونا در حال تاختن در کمپ مانز است.

ما مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی از تمام وجدان های بیدار و انسان های آزادی خواه درخواست داریم که در مقابل این ظلم آشکار باند تبهکار رجوی ساکت ننشینند و با فشار آوردن بر ارگان های حقوق بشری برای بازدید از داخل این کمپ اقدامات لازم را انجام دهند.

از طرفی از خانواده های محترم نیز درخواست داریم که در مقابل این گونه خبرهای دردآور از خود واکنش سریع و جدی نشان داده و به مقامات کشور آلبانی همچون نخست وزیر و وزیر کشور آلبانی اعتراض نموده و به نوشتن شکایت نامه به سفارت آمریکا در آلبانی و شهر تیرانا اقدام کنند. خانواده ها از مقامات اتحادیه اروپا و از مقامات کمیساریای عالی پناهندگان بخواهند که بی تفاوتی را کنار گذاشته و خود را مسئول جان افرادی بدانند که در کمپ مرگ اشرف در حال گذران زندگی نکبت بار خود هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28115